Får jag bjuda på en tårtbit
Tårtkullen född den 6 februari

Tårtkullen
Den 6 Februari föddes fem små killar här hemma hos oss. Hade ju förstås hoppats på åtminstone en tjej, men men inte trodde jag alla var killar. Sa till min man jag tycker alla ser likadana ut när jag skulle fastställa deras kön. Det var ju svårt denna gång, men det var just det som var grejen alla såg precis likadana ut!!!!!! men det ordnade sig när jag fick en sphynxuppfödare att titta, jo du har rätt sa hon, grattis till fem killar.
Mamma är min egen uppfödda Hub Cats Meliss och pappa den stilige herren, Ronttilan Aurinkotuuli från Finland. Denna kull skulle ha temat tårtor då min dotter Jessica skulle namnge dem. Det vart Hub Cats William, Hub Cats Mazarin , Hub Cats Cheezcake, Hub Cats Nobless och slutligen herr Hub Cats Pinocchio.
Småkillarna växer och mår bra,och sphynxen Eddie har fullt upp att göra med att passa de små.Och själv får jag massor med mysiga stunder med detta mysiga grabbgäng.
Godis för både tanke och ögon ❤️
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Finingarna.
Stolt ägare till tre La permer

Vilka sötnosar! ❤️
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilka söta tårtor❤️
Vilka söta tårtor.
❤️
Jisses så söta småtårtor ❤️

den tårtan är söt som socker 😂
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Cheezcake,Mazarin och pinocchio söker var sitt kärleksfullt hem.Men säljs enbart som innekatter.
Är någon intresserad av mina grabbar så finns dom på min hemsida.hubcatscornishrex.se det går också bra att skicka ett mail som första kontakt.shubcats@yahoo.se