Första advent
Ha en trevlig första advent. Själv är jag instängd i ett rumm medan barnen och sambon julpyntar, men jag har fått kaffe i alla fall. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Ha en trevlig dag allihopa. Snö och kallt och sol. Med andra ord en riktig vinterdag
Sköt om er
Har varit ute på promenad, det är -10 grader så det är rejält kallt om näsan.
Sen hade jag tänkt att baka lussebullar men så glömde jag köpa jäst. Suck.
Här har det varit runt -12, snö och solsken. Har varit ut en sväng och varit på julmarknaden uppe på "centrum" i byn. Riktigt mysigt. Hoppas att ni andra har haft en lyckad första advent. Nu ska jag fortsätta min dag med att städa! :) /Fridah
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"
jag har varit på julmarknad och sålt mina saker.Min man har varit på KM och det gick riktigt bra.Min sphynxflicka vart nominerad till panelen och fick där flera röster.En hel hög med priser hade hon med sig hem,duktiga joyce!!!!!!

#4 Grattis!
Tar igen mig efter igår då vi var med våran Bella på västerås km där hon blev domarens favoritkatt. Tyvärr hade hon en "bad hair day" så hon inte blev nom men hon fick så mycket beröm just pga hon verkligen ser ut som en mco. Av 19 katter blev just hon favorit.
Mycket priser och mat fick hon och hon älskar ju mat 
Idag blev även en kattunge bokad. Han kommer få ett superbra hem med sällskap av två andra rexar. Kunde inte bli bättre.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#6 Den blåvite sötnosen?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

# 7 Nej det är den vita som är bokad. Har inte haft något intresse på den andra än, han som är så mysig, men han är ju inte så gammal så han hittar nog sina betjänter snart ;)
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#8 Bra att veta..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora