28 juni
God morgon. Nu har jag vaknat till liv igen efter LA-trippen där jag fick vara med om en stor historisk händelse.
Började arbeta direkt när jag kom hem. Nu har jag ett par dygns lugn. Önskar er alla en trevlig dag
Åh låter härligt! Välkommen hem!
Har min söndag idag, igår var det lördag. jobbar nämnligen kväll fredag, lördag, söndag denna veckan. Ska nog tillbringa dagen i tvättstugan och ute i den fina solen. Katterna ska nog få följa med ut lite under dagen också.
god fm.jag är på väg till frisören,mycket välbehövligt.Skulle just nu kunna extraknäcka som fågelskrämma i ngt jordgubbsland,har varit så mycket annat så frisören har ej kommit först.men nu ska vi åka till värmland och ställa ut joyce på lördag och det ska bli så kul.har varit mycket lite i den delen av lndet och aldrig på någon utställning heller.Min man har byggd en sköldpaddsgård till mina paddor så igår fick de flytta dit nu när vädret tillåt.De går runt där inne och ser ut att trivas bra.ja då har snart två av mina fyra sem gått,det är inte klokt var tar tiden vägen?

En bra dag idag, efter en vecka med bråk med bilen så funkar den äntligen bra. Ikväll ska vi till våra vänner och packa husvagnen som vi får låna. sedan imorgon drar vi
. Bara över helgen men roligt endå.
Får se om det blir någon riktig semester i sommar, man blir ju lite hönsmamma när traxxas är dräktig och även om mamma tar hand om kissarna känns det lite konstigt.
hoppas alla får en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
God kväll.
En urstressig dag på jobbet, det är väl ändå meningen att man ska varva ner de sista dagarna innan semester, men nejdå.
Har hämtat antbiotika till Robban, så nu börjar projekt "få i tabletter" igen.