Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 358 ggr
SilverEmma
2

Godmorgon 19:e maj!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Doris kom och attack-myste halv sex i morse, sen kröp hon ner under täcket och la sig till rätta i min armhåla och sov en stund…jag var klarvaken men hade inte hjärta att flytta på mig. Vi såna tillfällen är en smartphone underbart att ha. Flört

SilverEmma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Armhåle-katten.

Leffe
1

Idag ska jag till Uppsala och WCF-möte. Solen skiner. Skogisarna är på balkongen. Rexarna ligger på sängen.

Sköt om er

MrsCecilia
0

TS: Det mysigaste som finns!!

I dag blir det att fortsätta sätta upp fönsterfoder på huset och kanske ta en promenad med katterna i solen.

Mona22
0

#0 söta bilder :) HAr precis lämnat hunden hos syrran. vi ska vara ute på flygfältet hela dagen så vi kan inte ha honom. KAtterna höll på att dö av hunger imorse trodde dem.=P dags att börja packa ihop sig och åka. Ha en bra dag allihopa.

Ulricah
0

Jag och katterna åkte till mina föräldrar igår för att hand om butiken när de är bortresta och husse ville få arbetsro hemma.

De var själva 6 timmar igår och idag säger katterna till mig att "vi vill åka hem, inte en dag till!".

De har varandra, det händer mer saker utanför fönstren, lägenheten är större och man kan jaga varandra runt i full fart - men ingen husse eller matte som passar upp - fy vad tråkigt! Obestämd

Men det är ju skönt att vara uppskattad Glad