Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 289 ggr
MrsCecilia
0

Godmorgon 16 februari

Nyss hemkommen från sjukhuset, sjukskriven 4 veckor, 40 stygn på magen:/

Robban tycker jag är skitkonstig, varför ligger jag bara där? Varför kommer jag inte och leker, varför får han inte hoppa på min mage..Varför??Flört

MonicaLagerquist
0

God Morgon

TS-Jobbigt att vara nyopererad men skönt att få vara det hemma.Krya på dig nu.

Här ska det veckofotografers kattungar idag och sen ska hemsidan uppdateras med nya bilder.Kattungarna har i några fall dubblat sin vikt och någon har så när på något gram gjort det.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

TS Krya på dig.

#1 Lycka till med fotandet.

Här är det en fin vinterdag och jag ska ut med el-rullen för att köpa kattsand. Häromdagen fastnade jag i alla fall ingenstans. Gick ju bra även i uppförsbacken. Katterna de sover så gott.

Sköt om er

Eine
0

God morgon.Jobb väntar,men jag kan inte låta bli att titta in här först.

Sköt om er !

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

#0 hoppas du blir bra snart och att det läker som det ska.

Idag har jag hunnit med mycket, har haft en bra dag med mycket ork Skrattande

har varit till gamla lägenheten och städat lite, finns lite småsaker kvar att ta med. man inser hur mycket grejer man har egentligen…Ska hämta gubben om ett tag och åka tilbaka dit igen och fixa.

Har precis kommit upp ur tvättstugan. har nu tvättat klart, skönt att det går så fort. våran maskin på förra stället tog allt mellan 1-4 timmar (snabbtvätt) beroende på hur den kände sig =/.

bråkade med arbetsförmedligen igår igen…De vill att jag ska jobba mer (det vill jag med men det finns inget jobb till mig) och då jag inte gör det ska jag sitta hos dem istället och tråka…Jaja, så är det…

jag trivs så bra i den här lägenheten trots 4 jättelånga trappor upp,men utsikten kan man inte klaga på Skrattande

Gittan
0

Suttit med sonen på sjukhuset halva dagen. Nu ligger han till sängs hemma. Hoppas ni får en trevlig kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld