15 januari
God morgon säger jag tidigt söndagmorgon 15 januari. Det är mörkt ute och det ska det väl vara vid den här tiden och årstiden. Önskar er alla en jättebra dag.
Här ser jag nästan solen och det är -6 grader ute. I dag blir det promenad, storhandla och åka och titta på ett nytt köksbord.
Ha en bra söndag.

God Morgon
Idag fyller vår mellanson 25 år.Tänk så fort tiden går.
Tom gråter efter Meliss.Ska försöka att få tag på en kastrationstid till honom nu i veckan så håll tummarna för att Meliss är dräktig nu.
Dags att gå ner och fixa klart smörgåstårtan som jag la ihop igår.
Stolt ägare till tre La permer

INte kommit upp ur sängen än och här blir man liggande idag. Höll igång igår och får mitt straff idag men det är värt det.träffade några kompisar och åt tacos och kollade bilder och hade riktigt trevligt. TUr att man har en mobil med Internet så man slår ihjäl lite tid :) LEtar ju ny fluffkatt av modell nfo eller mco men det verkar omöjligt för när man säger att man är uppfödare verkar det som de inte vill sälja till en för de verkar tro att att man har 50 katter och kommer omplacera den man tar från dem. men vi vill ju ha en som ren sällskap men det verkar ingen förstå. Kommer nog aldrig få tag på en ny hårboll :( hoppas alla får en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Hemma igen,skönt på sätt och vis.Men det har varit en super bra semester.Kan verkligen rek jordanien att resa till.Lugnt och skönt,vänliga människor och god mat.Det bästa var att de är ej påstridiga och vill sälja en massa,utan går man på stan kan man titta på utbudet i lugn och ro om man vill ut på shopping,de var otroligt hjälpsamma,jag som är helt oteknisk hade en dag problem med att få upp ett ryggstöd men då var två killar där på mindre än en minut,ja de var otroliga.har rest mycket men vi sa det när vi åkte hem och pratade med andra resenärer att något renare land har vi aldrig varit i det fanns inte ett papper på gatan ens.En dag var vi ute med en undervattensbåt och tittade på koraller och fiskar det var som en sagobok med alla vackra färger.Ja då återstår bara att packa upp och samla ihop de katter som varit utlånade till vänner.Sedan är snart allt som vanligt igen.Ha en bra söndag.
Mina ormar har fått ägg för första gången. 10 små fina vita ägg.
Sköt om er

#5 spännande! Hoppas det blir något. Vad är det för orm ?
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#5 grattis :) hur lång tid tar det innan de kläcks?
Majsormar. Jag tror det är 7 veckor, men jag har lämnat äggen till min uppfödare
#3, Mona22, finns en jättetrevlig NFO uppfödare i Uppsala, Tomas Blom, han har jättefina katter som går väldigt bra i utställning,
kolla hans hemsida: http://www.dontomasos.se/
Han är med i min klubb SNRF,