Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 429 ggr
AlexH
0

12 Januari!

Hepp, idag börjar dagen med att maken har bilnyckeln med sig på jobbet.. så det var bara för mig och barnen och traska i ösregn i morse till skola, dagis och sedan vidare till job… hm.. nackdelen med bara en nyckel till bilen

Igår tappade Manfred sin första tand - superstolt och så fyller han 7 år på söndag

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

EvaG
0

Där ser man, men som tur är är ju inte nyckeln borttappad. Konstigt väder har vi i alla fall. Ska det inte vara vinter över landet nu? I dag ska jag se om jag kan inhandla ett par varma kängor för vintern lär väl komma någon gång i alla fall. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
0

Sitter och samlar mig för att ta dagens obligatoriska promenad.Spöregnet gör att det tar emot lite lite grand

.Får väl motivera mig med att ta ett glas varm glögg när jag kommer in.

Har även kopplat på värmen ute i syrummet så förhoppningsvis infinner sig lite syenergi efter promenaden.

Alex-surt med bilnyckeln.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

#0 det där med bilnycklar är verkligen jobbigt. Som tur är har vi en varsin till bilarna, men gubben har råkat få med sig hela nyckelknippan någon gång endå. då står man där som ett fån…
Men du får se det possitivt, du fick en stärkande promenadSkrattande

Ska snart packa in mig i bilen och åka till käkgubben, sedan ska jag träffa gubben på stan och handla kläder, ska på begravning imorgon, min gubbes farfarRynkar på näsan

Sedan måste jag nog damsuga lite. de små busarna tycker det är så roligt att slänga kattsand överalltTungan ute

Har insett hur mycket skrot man har egentligen, håller ju på att packa för flytten och man har mer än man tror.

Ha en bra dag allihopa.

AlexH
0

#3 jo två nycklar eller fler är ju idealet :) denna bil kom tyvärr bara med en nyckel..(köpt begagnad) och det kostar nästan 2000 sek att få fram en till nyckel.. inga pengar jag har idag tyvärr.. men såsmåningom ska vi ju ha varsin nyckel.

Jo en stärkande prommenad och som nyduschad.. hade inte behövt stiga upp tidigare imorse för att hinna och duscha :P

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har inte sytt på väldigt länge men idag så sydde jag en ny bädd till Tom.Tänkte att han ska få den med sig när han flyttar.

AlexH
0

jättefin Monica! jag hör av mig.. vill beställa "matta" och puff till mina två nya burar.. ska bara ta och mäta så får du en beställning !

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

#6 Det är bara att höra av dig när det är dags.