Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 377 ggr
EvaG
0

God morgon 24 november

God morgon. Blir du glad eller ledsen, men det är en månad kvar till julaftonen. Tiden går och landskapet är vitt och fint. Nu är jag ironisk. Tycker det är ett skönt väder egentligen, men vad tycker naturen egentligen. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

noir
0

Skrev prov igår och det gick som jag ville, ett vg. Idag är det bara att ta nya tag och läsa andra halvan av kursen.

Skulle även behöva städa här hemma. Får se vad som hinns med.

ha en bra dag alla :)

MrsCecilia
0

Julafton betyder julklappar! Vi har pratat lite om att ha gran eller inte..Svårt beslut med tre marodörer hemmaSkrattande men det är ju ändå jul..

Regn och grått idag..Trist. Var är solen?

MonicaLagerquist
0

God Morgon
Idag är en nervös dag.Morgan kör upp för sitt körkort.Hoppas att han klarar av det.
I övrigt vet jag inte men det blir väl det vanliga.Ska upp en sväng i skogen och se om jag hittar lite att använda till mina hyacinter.kom på att jag har en kopaform som jag nog ska plantera i

#1 Skönt att provet gick bra.

TS för min del kan det få vara första advent och sen den 25/12 direkt ovanpå det.

Stolt ägare till tre La permer

Gittan
0

#0 Oj har inte tänkt på det ännu.
#1 Grattis!
#2 Ja det kan bli en upplevlse för alla.
#3 En bra inställning, men det tycker nog inte mina barn.

Hoppas alla får en bra dag .

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Mona22
0

#3 känner likadant. Skippa julen.

Ska vila så mycket jag kan idag för jag ska ner till Ängelholm imorgon och hälsa på 2 syskonSkrattande.Min gubbe skulle kört men han fick inte ledigt imorgon , bara på lördag Obestämd. Så det blir jag och mor som får dela körning. Älskar att köra bil men jag orkar inte hålla konsentrationen uppe så länge, längre.

Det är full fart härhemma med busiga kissar..De river snart hela huset.

Ha en bra dag.

nakenkatt
0

jag ska jobba hela jul och nyår,samtliga dagar.men hörde igår att en tjej kunde ta julafton om nån ville vara ledig så jag lägger nog in om den,så blir det en dag ledig i allafall.jag jobbar gärna jul och nyår för den 6 januari lyfter planet från arlanda till jordanien.Och den 19 januari ska vi förhoppningsvis få maskade kattungar i huset.

Leffe
0

#6 Jag körde alltid på lulaftonen när jag jobbade. Gärna dubbla pass. Fast dagen var roligare för då var passagerarna glada och förväntansfulla. På kvällen var de mer deppade att de inte fick vara kvar längre.

nakenkatt
0

#3 håller tummarna idag för Morgan.