Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 718 ggr
MrsCecilia
2011-09-09 08:05
0

Godmorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter en skakig vecka på jobbet är det äntligen fredag. I går fick vi den ny kattbädden och lyckan var fullkomlig hemma bland katterna. (och hos matte som fick en lugn natt)

MrsCecilia
2011-09-09 08:06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ha en bra dag allihopa!

noir
2011-09-09 09:04
0

TS: Ja men vad mysigt, passar till den kommande hösten! :D

Själv försöker jag städa men märker att jag inte har fått alla krafter tillbaka, första feberfria dagen igår. Känns som om allt händer nu på gott och ont! En släkting til min sambo har fått en stroke och en ny katt flyttar hem hit i helgen eller strax efter beroro på veterinärbesiktningen, jag har inte städat på 2v så ni kan ju tänka er hur det ser ut + 2 katter som yr runt allt! Jag ska till ikea och jag ska försöka kunna slappna av ikväll elelr imorgon när jag ska besöka min bror med familj i v-ås.

Varför ska allt hända samtidigt?

nakenkatt
2011-09-09 11:27
0

#3Ja ibland kör det verkligen ihop sig,allt på en gång.inte hela världen att det ligger lite damm här och var,det gör det här också,men vad gör det?har också känt mig hankig och förkyld och man bara inte orkar ta itu med saker.

Daniella
2011-09-09 11:28
0

Idag blir det lugn dag eftersom jag fortfarande är sjuk med förkylning med. Inte så kul men djuren håller en sällskap så det är riktigt mysigt.

Ha en bra dag på er

noir
2011-09-09 11:55
0

#3 Ja alla säger likadant att det inte gör något. Har som tur är inte planer på att bjuda hem nån i helgen, kattungen ska till veterinären på måndag. så tills dess borde jag väll fått lite ordning.

Iaf fått det dugligt i köket. Dock inte golvet men jag undviker att kolla ner ;)

Leffe
2011-09-09 12:38
0

Solen skiner och katterna sover. Lugnt och fridfullt hemma med andra ord. Har gjort storstädning i kök och vardagsrum själv. Med min andfåddhet tog det två dagar för jag fick ta det lugnt. Trots det så ökade vätskan i benen och det kändes i hjärttrakten. Så nu tar jag det lugnt och gör ingenting.

Sköt om er

Mona22
2011-09-09 14:10
0

Solen lyser och det är fint väder.

Har haft en städdag idag , får långvägabesök ikväll.

Ena bilen är på service och den ska hämtas snart, väntar på att gubben ska få lunch så kan man åka dit.

Sitter och myser med Traxxas i knät och Bamse ligger bredvid. Så mysigt med gosiga kissarKyss

Hoppas ni får en jättebra dag idag.