Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 474 ggr
nakenkatt
0

God morgon den 7 juli

idag var jag uppe med tuppen,händer ej så ofta.Jag har en deg står och jäser lika bra att passa på innan det blir för varmt.Det går åt en heldel fika bröd den här tiden på året när barnbarnen har sommarlov så jag tänkte bulla upp ordentligt.På eftermiddagen kommer Frida hit med Nova,hon är barnvakt idag.Nova ska till sjukhuset sedan och ta sina vanliga blodprover.I kattrummet är det fullt ös kattungarna racar runt så det ryker om det.de vuxna ligger och slöar ute i kattgården,ser ut att ha det skönt.

Leffe
0

Jag är också uppe tidigt idag.  Jag ska till kommunens färdtjänsthandläggare. Sedan tänkte jag vara ute i solen. Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Varmt och svettigt att ha feber på sommaren.

Idag måste jag fixa lite i växthusen får väl se hur det går.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

idag blev det en så där dag jag verkligen inte ville ha. Idag ville jag inte göra någonting och bara umgås med Zaffie. Åker iväg nästan i en vecka på semester och Zaffie kan inte följa med.

Så idag ska jag vaccinera Zaffie, åka och hälsa på mian föräldrar i v-ås och trängas med power meet folket för att komma in i stan, möjligtvis besöka IKEA om jag ens orkar, hämta väskor och packa allt som ska med, laga middag till min sambos syster som ska bo här med sin hund och Zaffie. Det blev en hel del massa måsten som jag inte alls ville ha.

Hoppas ni andra får en lungn trevlig dag

Leffe
0

#3 Är det sådant i Västerås nu

nakenkatt
0

jojomensan nog är det power meet i västerås,jag tycker om bilar men blir mycket glad när dottern kommer hem efter denna vecka,det är ett härligt gäng från askersunds klubben som åker,men deras fester är ej torrlagda precis om jag säger så.men man ska väl inte oroa sig för 30 åringar,eller?

noir
0

#4 Ja det är torsdag - lördag.
Jag hoppas vi kommer kunna ta oss fram till tågstationen utan problem idag. Min sambo verkligen hatar power meet trafiken så vi får se hur det går… Ska hämta upp pappa där så han kan få skjuss till hans bil som är på verkstaden.

#5 HAHA visst kan man oroasig men man får tänka att dom är vuxna som tar egna beslut och ta konsekvenserna efter det ;)

Min veterinär som jag tänkt vaccinera zaffie hos idag hade visst semester så det vart lite dyrare när vi åkte till djurkliniken istället. Men nu är hon iaf vacinerad och jag har aldrig sett Zaffie så arg!
Hon fräste och fäkta med tassarna. Har aldrig sett henne så? Då har hon följt med oss lite här och var och träffat andra katter. Men visst, en spruta i nacken är väll aldrig kul? Dessuom tyckte jag kanylen var rätt tjock? och då har jag ändå nyligen haft en kurs om vacinationer och provtagning med kanyl… visserligen på människor… men ändå

Mona22
0

Äntligen powermeet ! ja den på flygfältet alltså, cruisingen kommer ju bara efteråt.

Idag håller vi på att vaxa om bilen, fick tag på ett skitvax som det blev massa märken av. 5 timmar åt skogen igårSkrikandes
Men nu blir han fin då vi köpt en annan sort.

Ikväll blir det att åka ut och kika på bilarna och fastna i kön på vägen dit. haha. Imorgon ska vi ut till flygfältet där riktiga Powermeet är. Ca 10000 bilar på samma ställe. Vi ska försöka komma med i finbilscruisingen med, hård konkurrans, bara 200 bilar får vara med Tyst

Kan man vara såhär lycklig! Ser så fram emot att få gå runt och dreggla på alla fina bilar imorgon . Förvånad

För er som inte visste det så är Power Big Meet världens största bilträff. Inte dåligt att få ha det i lilla Västerås.

Hoppas ni får en bra dag, nu kallar bilen ut mig för att göra resten på den.

noir
0

#7 Hihi lycka till! Hoppas ni hamnnar i finbils crusingen!
Power meet kan vara kul, men ska man bara åka igenom stan och dessutom har tidspress så är det inte alls lika roligt ;)