Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 677 ggr
lockar
0

God morgon 8 juni 2011

God morgon. Ska snart åka till jobbet. Har regnat inatt. Har nu tid över på morgonen. När vår äldsta hund samojeden har flyttat hem till sin matte (min yngsta dotter). Det känns tomt, man saknar samojeden, hon har ju bott här i 13 år.

Ha en bra dag.

Leffe
0

Katternha tittade surt på mig när jag kom upp. De blev utslängda från sängkammaren i natt. De skulle jaga insekter där inne när jag skulle sova.

Om ett par timmar ska jag till Thoraxs PAH-mottagning för återbesök. Ska bli spåännande att se om jag blivit bättre eller ej. Såsom det känns så är andfåddheten som tidigare, men hjärtsvikten mer eller mindre försvunnit. Med andra ord jag tycker jag mår bättre, men de har ju senaste ultraljud, gångtest och blodprover att jämföra med.

Sköt om er

nakenkatt
0

#1 jag hoppas verkligen du får ett positivt besked idag,måste vara skönt att hjärtsvikten gett med sig i alla fall.

MonicaLagerquist
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Leffe - Hoppas att dina värden har blivit bätre.

Här  ska det städas och fixas med papper inför första kayyungens flytt.Varmt så att man nästan smälter.Men jag lär väl inte hinna ut på sjön idag.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

Idag ska jag plugga in för nästa uppgigt att göra på fredag. och sen är det bara att plugga till provet. Sista inför sommaren. Så skönt!

Idag bord tingningspapprerna dyka ner i brevlådan. Zaffie och jag väntar! Eller ja jag vet inte inte hur glad zaffie blir över en till katt i hemmet som stjäl rampljus…ev 2 till kan de ju också bli…
Men i slutändan blir det nog toppen med lekkamrater. Hon är väldigt duktig med nya individer som kommer och hälsar på här

Mona22
0

Har varit hos käkfysiologen idag nyss. fick kortison igen. Fixar det inte sig denna gången kommer det troligen bli operation för att få ordning på käken igen.

Kom på igår att våran kompis flyttar hem till borås nu på fredag. han har pluggat klart i stan och flyttar tillbaka, det känns inte roligt då man umgåtts med honom så mycketRynkar på näsan
Men det händer ju roligt i helgen allafall. Jag måste börja packa känner jag, men det blir nog vila lite först.

Ha det bra.