Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 880 ggr
Leffe
0

God morgon 6 maj

I kväll ska jag på min systers födelsedagskalas. Misstänker att det kommer att bli trevligt.

Sköt om er

[Wiveka]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I eftermiddag bär det av till Oslo tillsammans med "Linus" och hennes ena katt Spike för en helg i utställningens tecken.

Ha en trevlig helg allihopSkrattande

nakenkatt
0

Va kul med utställning,hoppas verkligen det går bra för er,återkom gärna med lite resultat.Ha en trevlig helg i Oslo.

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här är det väntans tider! Mini och Sue är på dag 64 båda två!

Superspännande! För övrigt är det fredag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Xenomorphs
0

Jag skall göra ordning bilen - imorgon är det dax att åka till Eksjö och ställa ut kullen. Mega, Diesel och Alice. Diesel har ju redan flyttat men kommer på blixtvisit eftersom jag behöver alla tre. Mega drar norröver nästa vecka…..frågan är väl om han egentligen behöver flygplan alls….jag tror att en kraftig vindpust hade räckt för att blåsa honom halvvägs till nordpolen.
Glad

-- Eternity is a very long time --

Mona22
0

Idag ska vi börja kolla/sy klänningar till Damrallyt som är i Juni. 
Det ska bli jättekul. som namnet säger får bara kvinnor vara med och man ska åka gamla amerikanare i tidsenlig klädsel,svara på frågor osv. Det blir jag, mamma och syrran.
Det var ett riktig utmaning att hitta något från 69/70 att ha på sig.

Sedan ikväll ska vi tvätta bilen och fixa, det är veteranmarknad i morgon under dagen och sedan är det cruising i köping på kvällen.

Har blivit så kär i en kattunge som jag vill ha med de som har den ska troligtvis spara den. usch, skulle inte ens ha kollat på bildenRynkar på näsan

Sedan har man tjuvkikat lite på burmorTyst de är så vackra men en sådan blir det nog inte än, håller mig till krullisar.

Ts. ha det så trevligt.

#1 lycka till!

#3 Fina kissarKyss.snart får du huset fullt med bebisar.

#4 lycka till!

MonicaLagerquist
0

En inte så god morgon men jag har ialla fall överlevt natten.Var akut till ögon igår och de ville lägga in mig men det villle inte jag.Så i natt har jag droppat en sorts ögondroppar en gång i timmen och en annan sort var tredje timme tjugo minuter efter droppe ett.Ska ut till Allianshallen med lite saker inför helgens utställning.

Stolt ägare till tre La permer