Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 576 ggr
EvaG
0

God morgon 12 mars

Det ser ut att återigen bli en solig dag. Det blir mindre och mindre snö i parken nu för varje dag som går. Tänk så småningom går det att sitta på parksoffan och njuta av värmen och solen. Hoppas ni får en trevlig lördag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Solen även här i Örsundsbro.Ska väl fixa till lite och baka något.Nils nya familj kommer och hämtar honom idag.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

Har haft GF sen igårkväll. gubbfritt alltsåTungan ute.

Han är med oldsen och ska byta avgassystem.

Ska åka dit jag med senare då hans bror fyllt år och det blir lite fika och kanske tårta.

Var hos käkkirurgen igår och fick reda på att käkbenet har hoppat ur och fastnat på ett annat ställe.Tyst. därför funkar det inte som det ska. Bra att få veta allafall. Nu väntar man bara på nästa steg.

Idag är en underbar dag. Nu är våren påväg.

Hoppas alla får njuta av sol och värme idag.

nakenkatt
0

En solig dag också i Kumla.Ska ha min lilltjej och hennes sambo hit på mat och melodifestivalen i kväll.På övervåningen är Anthrax och hans fjälla,som åker hem till Stockholm imorgon.Vi hoppas på några fina bebisar i Maj.

MonicaLagerquist
0

Nu är det färdig städat och kakan bakad.Grannens katt matat och klappad. Nu ska jag lyssna lite på min bok och vänta på mitt besök.

Eine
0

God morgon vänner.Blåsigt som attan när jag skakade sängkläderna,men solen skiner ihärdigt för att smälta bort och torka upp efter vinterns snö. I dag ska jag använda upp sista påsen med djufryst svamp.Det känns långt till nästa säsong just nu Sköt om er idag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
0

Jag vaknade av att telefonen började ringa…

Mina nära och kära ville veta om jag levde. En bilolycka hände inatt och 3 stycken 20 åringar hade omkommit.

Jag blev alldeles kall och tyvärr visade sig det värsta vara sant.

En gammal klasskamrat som i princip bodde hos oss ett tag i högstadiet har omkommit i olyckan. De andra två är bara bekanta ansikten.

Det är så overkligt. Hur kan någon vara levande ena stunden och sedan borta?

Man blir bara så hjärtskärande ledsen. Det är så orättvist.

Nu skänker jag mina tankar till de inblandade och deras nära och kära.

Skitdag.

MonicaLagerquist
0

#2 Blir det op av käken nu eller? #6 Mina tankar till de anhöriga och alla vänner kring.

Eine
0

#6 Beklagar din förlust .Det händer alldeles för många olyckor i trafiken. Men var tacksam för att du lever själv .Jag brukar också oroa mig när jag hör om olyckor och man anger ålder som kan stämma in på mina nära och kära.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
0

Man inser vad som är viktigt och det är så jävligt att det ska behöva gå så långt innan man gör det.

Livet stannar upp och går sedan vidare men minnet finns alltid kvar.

Mona22
0

#6 usch vad tragiskt. Livet är väldigt skörtRynkar på näsan.

#7 jag måste få bort inflammationen som kommit dit. ska få prova en bettskena för att avlasta men han trodde inte det kunde hjälpa.funkar inte det blir det operation.Får se hur länge man får vänta denna gång. Usch, blir bara deppig av att tänka på det. Det är bara evig väntan innan något händer.
Ska gå och krama katter så man blir gladGlad.