Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 533 ggr
Mona22
0

God morgon 11 mars

idag ska jag till käkkirurgen. äntligen!! Hoppas de kan hjälpa mig. Har inte lust att gå på "nästan-ingen-mat-dieten" längreTungan ute.

Sen ska mor och jag ut och kolla på vitvaror om man känner att man orkar.

Ha en trevlig dag allihopa.

MonicaLagerquist
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God Morgon Solen skiner och kattungarna slåss om tuttarna. TS-Hoppas att du får bra hjälp nu.

Stolt ägare till tre La permer

Heaven1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här skiner solen och ett lätt snötäcke har fallit under natten.

Har precis matat lillan köttfärs. Hon är så duktig den lilla enstöringen. Snacka om att hon får specialbehandling av alla när hon är ensam bebis. Hon har sedan fyra veckors ålder knallat runt i hela lägenheten sida vid sida med sin mamma.. Går felfritt på lådan och när hon är trött så hittar hon alltid hem till korgen.. Inte någon inhängnad här inte.. I morse satt även pappa Migrän och tvättade sin dotter på huvudet.. Man blir varm i hjärtat.. Sätter in ett kort på pappan Migrän(Jaffrey Noksas*LT.. Karisokes mage bara växer och växer..Hon har iallafall mer än en unge..

Eine
0

God morgon-middag.. Här är full fart och jag vill inte bli inblandad i springet och buset..Vad gör man?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Förmiddagen har ägnats åt att fixa inför Nils flytt imorgon.Milde himmel vad papper det är som ska fixas till.Men nu är det klart och grannens katt som jag kattvaktar har fått sin mat.

Stolt ägare till tre La permer