Söndag 27/2
God Morgon
Uppe ovanligt tidigt för att vara mig och söndag.Men det kommer folk hit som ska välja tyg och ev kommer en vän också hit en sväng.Planen är att äta lite frukost fixa undan lite och baka en kaka.
Stolt ägare till tre La permer
Har njutit av ett varmt bad.
Katterna sover. De verkar inte gilla det här gråa vädret som är idag. De är väl lite slöa också för att husse har varit hos vänner sedan i fredags. blir väl full fart på dom när han kommer hem ikväll.
Var på Jysk igår och tittade på tyger till sovpåsar till katterna. Får väl köpa några idag. De tar bara 50 kronor för 5 meter. Bra att ha hemma.

#1 Gäller det alla färger eller bara vissa?
Jag skulle behöva fylla på mitt tygförråd lite.
Stolt ägare till tre La permer

Jättetrött men det är fullt förståerligt. Vi hade jätteskoj igår!! Var till Tekniska museet och kollade på Nasutställningen. riktigt intressant.Sen åkte vi upp i Kaknästornet. Insåg då att det var för länge sedan man flög och såg allt uppifrån. Får se till att göra det så fort som möjligt. Åt pizza på Östermalm. En vanlig pizza var som en familjepizza!! *pust*
idag ska vi ut till modellfältet, gubben har köpt en J-35 Draken modell som han ska prova. tror vi får skotta lite innan
Jag ska nog prova flyga lite jag med.
Imorgon får jag ta igen mig efter helgens äventyr.
Hoppas alla får en jättebra dag idag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Idag jobbar jag delad tur,och har just varit och lämnat min hona för parning hos snyggingen kasper i örebro,ofelia verkade också gilla honom så det ser lovande ut.