Måndag 21/2
Se det snöar se det snöar det var väl roligt hurra!Nej det var det inte alls.Det blir till att pulsa i snön ut till syrummet idag.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon
Gick in och kollade varför jag inte fått min påminnelse till bilprovningen jag ska till på torsdag och upptäcker att min bil tydligen besiktigades förra veckan, i Visby!!??
Har den flugit dit själv då eller … suck
Fick en speciell start på veckan med inbrott i bilen i morse. Lagom kul

#2 Så surt och så onödigt.För ett par år sen hade en vän till mig inbrott i bilen.De slog sönder en ruta och stal en öppen coca-cola flaska.Det blev en dyr historia för min vän som fick en hotellnatt extra plus lagning av rutan.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon! Trodde att jag redan skrivit här.Nu har min bästa vän
nyss rest hem och vi ses tidigast
,men förhoppningsvis
i maj!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
# 3 ja verkligen, dock stal dom alla verktyg min man har i arbetet och min gps
ja det är ju så förbaskade onödiga utgifter det för med sig.frida hade inbrott i sin bil för ca 2 veckor sedan.de hade stulit stereo och ryckt sönder kablar och allt.De har tom käkat upp min dubbeldajm sa hon.
Kallt var det här! Envisa små snöflingor. Men än envisare är de små lökarna i trädgården. Mina små våririsar ploppade ur marken i förra veckan 
Funderar på om jag ska ge mig ut och spika tillbaka plåttaket till vedskjulet som blåste av i stormen. Men klarar man det själv tros? Hmm.
Witches don't get mad, they get even.

kom nyss hem från en minisemester i Finland. Jag lovar, det är lika kallt som här
Var där med mor,syster,gubben och 2 kompisar.
Är helt slutkörd i hela kroppen men jag har inget planerat förrän till helgen så jag har tid att vila några dagar.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus