Morn 5 febr
Nu ska jag ta hand om mig och gå och sova. Ha en bra dag ni andra.

God Morgon Lördag.
Har inte riktigt kommit fram till vad som ska hända idag men något vettigt ska det väl bli.
Stolt ägare till tre La permer
God Morgon,här ska det jobbas,och ikväll blir det väl melodifestivalen kan jag tro.

Gubben jobbar idag så jag ska över till mor snart, hoppas på att hon kan fixa kalufsen, gjorde inte det igår.
Sen ikväll blir det mecka bil. Måste byta bränslepump på gamlingen. Sedan lite småputs så man glömmer tråkigheter ett tag.
Våra katter är för tillfället mer vilda än tama . har värsta busrejset just nu. 
Ha en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Ska njuta av ett varmt bad. Sedan måste väl även göra lite hushållssysslor.
Åh vad jag saknar ett badkar ibland,tänk att få lägga sig i ett varmt skumbad en kall och ruggig dag det är så härligt.
God mitt på dagen!
Vattna blommor och katter,tömma och skura ur lådor och fylla på mat,klippa klor och göra rent öron.Det blir nog en full dag.Blir tid över ska jag kanske diska också.Glad är jag i alla fall,har fått en fin fodervärdsfamilj till en av de sparade katterna.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Tagit det lugnt idag. Åkt på en rejäl flunsa och har ingen röst just nu. Tur man kan skriva av sig. Melodifestival blir det ikväll tillsammans med tjejerna. Det är sååå mysigt.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.