God morgon 10 januari
Sambon är på jobbet. Barnen sitter vid frukostbordet. Dagens aktivitet blir arbete i stallet och sedan en liten skidtur. En bra dag till er alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
En helt vanlig måndag.Ja nu är det bara raka veckor ända fram till påsk.Här är det mildväder,men gott med en brasa och en kopp kaffe tillsammans med min översociala sphynxkille Eddie.Ser ej fram emot mitt kvällspass på jobbet precis.Imorgon ska mötet som ej vart klart avslutas,så då får vi se.

God Morgon
Jaha då var det måndag igen.Skönt med lite vanliga veckor ett tag.
Får ev besök idag så jag ska fixa till lite och ev baka en kaka.
Stolt ägare till tre La permer
funderar på att baka cupcakes, men har ingen att bjuda 

#3 skicka till mig 
idag blir en lugn dag. Tyra är övergosig idag, får inte vara ifred en sekund. Traxxas den lilla busen höll jag på att snubbla över 2 ggr i morse. Springer före och slänger sig framför fötterna så man ska se henne . de andra är rena latmaskar 
Ikväll ska jag till flygklubben allafall.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Är det mysdag för alla kissar idag? Min zaffie som blir förnärmad om han sätter henne i sängen (f.d ägare ville hon inte ha henne där) hoppade själv upp noga med att inte tassa på sängen/madrassen och la sig som en boll på täcket vid mina fötter och kurra så högt hon kunde :p
Sen har hon följt mig och kurrat och vill bara mysa mysa mysa, mycket mer än vanligt :D
Jag vet inte hur god cupcaken blir om man skickar den med posten dock :')
# 4, 5 mina kissar har en mysdag dem med, Hanen i hushållet (bortsätt från sambon då) kom och skulle sitta på axeln och pussas, nu ligger han och tvättar mina pyamas byxor och händer om vartannat. Verkar som katterna har börjat håra lite nu med - kanske är dags att släppa lite päls så här års.

Kom hem i dag efter några dagar i Stockholm. Då funkade inte vattenpumpen så nu har jag legat på knä i hallen med huvudet under trappen i tre timmar…. med gott resultat… om man bortser från hur kroppen känner sig, nu har jag i alla fall vatten igen. Packa upp gör jag en annan dag.
Har också precis fått veta att syrran varit hos veterinären i dag och låtit sin snart 12 år gamla hund, en beardedcollie få somna in. Hon har varit dålig ett tag nu och blev sämre i helgen.. Det var nog skönast för Tilda men det känns ändå sorgligt och det blir ett hål kvar när hon inte finns längre….