Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1185 ggr
Mona22
2010-12-18 08:56
0

Godmorgon 18dec

Woho. är som ett barn på julafton. Idag kommer bilen hemSkrattande.Jag orkade inte åka med och hämta den då det är 40 mil tur och retur och jag orkar inte sitta så länge.

Kan inte tänka på något annat idag.Sitter och lyssnar på gammal 60-70tals musik.

Våra älskade små busungar ligger bredvid en och gosar som bara den.Hur skulle man klara sig utan katt?Tyst

Ha en bra dag allihopa. det kommer jag haSkrattande

MonicaLagerquist
2010-12-18 09:53
0

God Morgon
Hostar och snorar fortfarande men ska väl se till att få något vettigt gjort idag.Imorgon kommer det kattspekulanter och hälsa på Arcona.Sen får vi se om han följer med dem hem på prov eller ej.

TS-Lycka till med bilen.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
2010-12-18 10:08
0

Idag blir det dansuppvisning. Ja egentligen hela helgen. Igårkväll var det genrep hela kvällen och sen en uppvisning idag och två imorgon.
I övrigt skall jag ta det lugnt och titta ut på all snö som fortsätter falla.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

nakenkatt
2010-12-18 11:28
0

Snorigt här också,men julklapparna är inköpta,så det börjar bli klart.det vart 19 presentkort vi har så många barnbarn tillsammans min man och jag.Sphynxen råkar har lekt med min mobil i natt så den är inte direkt intakt.men men det går ej att bli arg på denna rynkiga vita varelse.Han har förresten fått en underbar tomtedräkt,köpt på hööks för bara 80 kr,han vart hur söt som helst.

Ulricah
2010-12-18 12:13
0

God förmiddag! Jag får sälla mig till övriga förkylda verkar det som. Idag ska jag försöka julstäda sen återstår bara lite pyssel med hemgjorda klappar, julgodis och bak.

#3 Du får visa upp tomtekatten Glad

Salmissra
2010-12-18 12:41
0

God förmiddag! Lite trött efter gårkvällen, vi hade vinkväll med arbetsgruppen. Avsked för mig och välkommnande till två efter mammaledighet!

Hade jättetrevligt i alla fall och jag vet varför jag har huvudvärk… ;) Hoppar ändå runt här och är så lycklig. Spelar musik och småstädar.

Har insett hur lyckligt lottad jag är med min underbara familj och sambo, mina otroliga vänner och mina supervackra och söta katter!

Kan man be om mer? Nää.

Ha en bra dag allihopa!

Eine
2010-12-18 12:54
0

God morgon vänner!

Nu måste ni krya på er,ni som är sjuka,så ni orkar fira Jul.Ni får äta det där naturmedlet ,vad det nu heter ,börjar på EObestämd.Och så starkt färgade grönsaker,frukter och bär som är fullproppade med antioxidanter.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
2010-12-18 13:38
0

Nu är jag ensam hemma. Gubben och barnen är i stan och köper julklappar - åt mig.

Ta det lugnt och ha en trevlig lördag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
2010-12-18 14:14
0

#7 Kan du gissa vad du får?

Här småsnöar det. Hade tänkt ge mig ut med el-rullstolen i helgen, men blivit förvarnad att snöröjningen inte alls fungerat

Sköt om er

[Wiveka]
2010-12-18 14:33
0

Här snöar det för fulltObestämd

Annars väntar vi på att kattungarna ska kika ut ur Tapinis mage, hon har varit orolig hela natten och förmiddagen.

Mona22
2010-12-18 14:38
0

#3 jag vill också se tomtenSkrattande

nakenkatt
2010-12-18 15:22
0

Ja ska försöka ta en bild och be min duktiga Webmaster monika lagerqvist om hjälp,hon är enastående på datorer,och hade jag ej henne som skötte hemsidan gick det nog dåligt.!!!!

MonicaLagerquist
2010-12-18 15:32
0

#11 Ja om du mailar över bilden så kommer den på din hemsida och in här.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
2010-12-18 19:42
0

Får ta en fotodag imorgon.

Avots
2010-12-19 11:58
0

God förmiddag!

Snön vräker ner i dag också. Men inne är det lungt, skall nog tända en brasa och stoppa i lite kläder i tvättmaskinen. Sen borde jag ha gjort tillräckligt för att få viiila lite. De andra (katterna+hunden) har inte ens stigit upp ännu.

En länk till gårdagens värv http://www.brittbopraliner.se/

Ha en bra dag!