god morgon 15 december
hemma från jobbet idag,har kämpat på men nu har jag ej ork längre febern och förkylningen har gjort mig helt slut.Är dagmatte idag till ozzy får väl försöka komma utanför knuten så han får kissa,annars blir det inga större aktiviteter idag här.

God Morgon
Småfebrig och snorig.Inte riktigt vad jag har tid med.
Krya på er alla ni andra sjuklingar.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Här blir det lungt som vanligt. Är genom förkyld inte alls kul.
Ha en bra dag på er
Skulle behöva att tiden går fortare! Ska åka med som sällskap med A-M till en dansk utställning i Januari.. det ska bli väldigt spännande - vi gör det till en liten lyxweekend.. med trevligt sällskap, kattutställning och lyxen att bo på 5-stjärnigt hotell!
Så nu hoppar vi över storhelgerna och landar i Januari!

Ingen bra dag, men hoppas det blir.
Det är så att jag ska söka in till mina studier senast imorgon och alla som erbjuder hjälp svarar inte i telefon eller mail. De få som gör det säger alla olika och säger att de andra har fel. Hur ska jag veta vilket av dessa 3 sätt att gå tillväga är rätt?
Bröt ihop igår men idag känner jag att jag måste fixa det här!
smått panik!
Hoppas ni sjuklingar kryar på er och alla får en bra dag :)

Många sjuka nu. Själv har man slagit på stort. Sambon och jag har fått vinterkräksjukan. Det är ingen höjdare!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon.Jag säger bara en sak:Jisses vilken *sjuk* tråd!!
Krya på er allihiop,så här kan ni inte ha det.
#4 Den du ska prata med är säkert någon på utbildningen.Antagningsenheten?Lycka till.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#6 Jo det är ju just det, men allt är en soppa! ingen säger som den andra o.s.v
Men jag prata med en syo för skolan, men hon hade mest koll på sthlm och inte västerås. Men hon sa precis så som jag ville från början och sa vilken ordning och hur de studera i sthlm. Så jag tänker gå på det.
Lämnnar in mina papper imorgon! Nu ska jag sluta tänka på det här och planera för en eventuell utflykt till ikea i sthlm efter jul. :D
#7 Om det skulle vara något fel eller misstag,så kan ju det mesta ändras på,bara du får in ansökan
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Idag ska vi hämta hem nya soffan. det blev en svart tygsoffa. ville ha skinn men våra älsklingar kommer nog tycka om den för mycket 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus