God Morgon Lucia
Hoppas att ni har haft en bättre natt än vad jag har haft.Mannen blev magsjuk i lördags och igår var det min tur.
Förhoppningsvis är det värsta över nu.
Ha en trevlig Lucia på er.
Stolt ägare till tre La permer
god morgon alla luciafirare.förkylningen hänger i idag är det jobbar dag,inte nog med den ord. arbetstiden vi har handledning två timmar innan också,det är så tufft nu när jag är hängig att jobba 9 timmar.men vi går mot jul och då ska jag vara ledig 4 dagar julveckan,så det finns lite och se fram emot.På katt fronten är det lugnt ingen löphona hörs.
God mitt på dagen! Mitt i terrordåden ska man fira Lucia.Hoppas på att få se någon Lucia på TV iaf.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Ja vi bodde ca 100 m ifrån där det hände i Lördags.men som tur är återvände vi till lilla Kumla på fm redan.Här kan man ju allafall vara lite trygg för banditerna sitter ju inlåsta.men visst är det hemskt att sånt händer mitt på blanka dagen i julhandeln.
God morgon… Kom just hem från E-tuna. Med ett skadat öga blir det inget målat… Jag hoppas på att hinna med ett luciatåg även om lucian blir hälften så vacker med bara ett öga att titta med.. Hoppas de sjunger fint!
Jag hörde smällen i lördags… Usch!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#3 det är tråkigt att jihad nått lilla Sverige..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Kom upp nu. ska bara äta lite,sen lägga mig igen. såhär är det varje gång man hållt igång eller gjort något roligt
.
Hade allafall jättekul i helgen så det är nästan värt det.
Jaja, man får stå ut. Forhoppningsvis är det bättre imorgon.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Haft en mysig Luciakväll igårkväll med tjejernas körs framträdande och en mysig Luciamorgon med tjejernas skolas Luciatåg som de båda också deltog i. Nu sitter vi och mysier i soffan och tittar på hjältegalan.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Godkväll, har spenderat dagen hemma hos en vän, vi har druckit te i löljigt stora mängder och bakat, pratat om det som hände i sthlm och andra mindre djupa samtal.