Burskynke?
Hej alla!
Finns det någon som har ett "billigt" burskynke att sälja och som ska till birkas utställning i helgen?
Hade tänkt sy ett själv….men det blev aldrig så
/ Anki

Vad tycker du är billigt?
Jag har både nya och beg skynken.Kolla på min hemsida.Sen kan jag sy upp om det är någon speciell färg du vill ha.
Jag ska till BIRKA på lördag.Om du ska dit på söndag och är intresserad så kan jag ta med och lämna in i sekretariatet eller nått sånt.
Stolt ägare till tre La permer
Vill varmt rek.Monicas burskynken,urläckra färger och framförallt jättebilliga.

Rekomenderar Monica med. De är jättefina!!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#1 Håller verkligen med nakenkatt. Du har jätte fina skynken Monica!!! :)
Kaffe m mjölk färgat med vit bård
MUMS! :)
Finns den kvar att köpa?
Jag ska till utställningen båda dagarna. Så jag blir jätte glad om du kan ta med ett skynke till mig. Känner att jag nog kommer beställa av dig i stället för att försöka mig på att sy själv, hehe!

#4 Vad vill du ha för färg?
Tyckte den där Kaffe m mjölk skynket var jätte fint! Men kan även tänka mig svart, lila, lime….egentligen alla färger. :)

Vil du ha ett enkelt eller ett dubbelt?
hummm…kanske kan passa på att få lite tips! Vilka färger tror ni skulle passa bäst till mina katter?
Jag har dessa som jag tänkt ställa ut:
OSH Svart m. gröna ögon
CRX Crememaskad m. blå ögon
CRX Lilapadda m. gula ögon
CRX Röd van… antar att han får gula ögon
#7 Enkelt :)
#10 Du behöver inte stressa, nu har jag ju hittat till helgen iaf! :) Krya på dig tjejen! Kram
Jag tror nog att monika ska få sy ett burskynke till våren till en sphynx med texten naket är underbart.Vad säger ni om det? har sett det på hennes hemsida.

Har du kommit fram till vilken färg du vill ha på skynket?
Skulle vilja ha ett svart och ett lila om det går bra? 
#13 Vad är det för material i det tyget? Har du tillgång till det i olika färger?
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#15 Ett svart och ett lila.Fixar det imorgon.Har du spiraler?

Har lite olika tyger.Det svarta och lila är velor.
Har en hel del tyg hemma och det jag inte har försöker jag fixa fram.Det finns en bild på hemsidan av några av det tyger jag har.Sen finns det nog några till.
Jag kan iiingenting om tyger! haha, så jag litar helt på dig 
Tittade på din hemsida och såg att du hade svart och lila, eller?
Monica, du behöver absolut inte sy något nytt inför helgen. Är ju så kort tid kvar…. ta med något du redan har hemma t.ex den som är svart/zebra och den vinröda med rosa botten och rosa bård, så köper jag dom! 
Om inte dom finns kvar så kan jag tänka mig skynket med katten Gustaf… så sött!

Jag har sytt det lila och det svarta syr jag imorgon.Det är lugnt.Jag hinner med det.
WOW!!!! Vad snäll du är!!! Och vad glad jag blir!!!
Ser mycket fram emot att se dom och träffa dig på lördag!

ska bli spännande om vi får se hur de blev när de var färdiga och så en stor aplåd till månika som kommer med en sådan räddning och sätter sig och syr burskynken så tätt inpå

Visst kan jag fota och lägga upp här när det är klart.Jag har faktiskt sytt ett burskynke ännu senare.Skulle samåka med en tjej från småland och hon åkte ifrån sitt burskynke hemma och ringde när hon kommit halvägs och då sydde jag ett nytt till hennes katt.

Dom blev jättefina! Tack Monica!