God Morgon fredag10/12
Idag är dagen då vi ska in och köpa ny datamus.Tänk så mycket man använder högermusknapp.Fast jag har fått lära mig en massa nya kortkomandon så något gott har väl kommit ut av det här också.
Ha en bra dag och stressa inte för mycket.
Stolt ägare till tre La permer

Har precis lämnat in Tyra för kastrering. Hon blev älskad direkt därborta. hon är för ljuvlig i temperament(som rexar ska vara)
Ska titta på nya bilen imorgon.Hoppas den är så snygg som på bilderna. fick in pengarna för lånet igår. Har aldrig haft så mycket på kontot och det kommer nog bara hända igen då man köper hus 
Ska även till mor imorgon och hjälpa till lite. det är mycket med en flytt…
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Godmorgon.. jobbar hemmifrån på förmiddagen så byter min man av mig till lunch och VAB eftermiddag.. barnen är pigga men dagis har en 48 timmars regel efter att barn har kräkts.. så det blir att pussla ihop och hålla barnen hemma i två dagar.. TUR mankan jobba hemmifrån! Jag skulle inte ha råd med alla VAB dagar och andra studiedagar som dagiset har annars…
Min man fyller år idag på självaste Nobeldagen! han har dock aldrig blivit inbjuden… vi får fira honom ikväll istället! Hm undras vad man ska köpa till honom….

Gratta din man från oss i Örsundsbro.Han blir säker toppen glad om du ger honom en La Perm.

God morgon!
Rusar runt här hemma och packar ner det sista och fixar! Både jag och katt är nybadade och vid halv tolv anläder skjutsen in till göteborg där jag sedan ska sätta mig på ett tåg mot estocholmo!!!
Ser fram emot en katthelg!
Ha en bra dag!
#4 haha ja jag skulle bli glad i alla fall! Louise G har provat detta med mig åxå om Britter… Melker föll inte då heller fast han fick 5st 9 veckors brittungar i knät och han satt på golvet i timmar med dem… han är svårflirtad ;)
vaknade med halsont och feber.typiskt idag också,när vi skall åka till stockholm och idolfinalen,jag har väntat så på det.men det finns ipren och bafucin så det är bara att kämpa på.

god morgon!
Trött i dag efter mitt Stockholmsbesök. Skall ta det lugnt till det är dags att åka till jobbet om några timmar.
Oroar mig för min hunds Sagas diagnos cushingssyndrom, någon här som känner till något om det?
Nu skall jag hänga tvätten….
Jag sitter hemma och väntar på att min el-rullstol ska levereras. Den skulle ha kommit för 14 dagar sedan. De ringde i morse och sa att den kommer vid lunchtid. Vi får väl se om det blir så.
Sköt om er

Typiskt att du skulle bli sjuk just nu.Hoppas att ni trots det får en trevlig kväll.

#7 vad tråkigt med Saga, jag förstår att du är orolig!
Min Elsa har höga levervärden, dricker och kissar mängder, hon har även blivit lite muskelsvag. Dock har hennes levervärden förbättrats avsevärt sedan vi slutade med det antiinflammatoriska och muskelsvagheten tror vi beror på artros… men tanken på Cushings har dykt upp och diskuterats med vet. Elsas urinprov talar i och för sig emot att det skulle vara Cushings, men jag vet inte om jag vill ge mig där… ? Jag är jätteorolig för henne! Får jag fråga vilka symptom Saga har? Vad var det som gjorde att du blev orolig? Gissar att hon legat inne en dag för prover och mätning av kortisol? Elsa är inte tjock, inte rund om magen, tappar ej mer päls än vanligt (hon är ju dalmatiner och de fäller alltid), hon har ingen hudpåverkan på något sätt. Möjligtvis är hon lite hungrigare än vanligt, men det tror jag beror på dietfodret hon får för levern, det är färre kalorier i det än i hennes ordinarie foder.
Kommer du att medicinera Saga?
Lycka till och hoppas att din tjej får må bra med dig en bra tid till!

Jag har just polisanmält ett hot brev som jag fått idag.Det känns faktiskt lite obehagligt.Vem hatar mig så mycket att h*n fixar ett brev och postar det?Poststämplat i Malmö.Vad jag vet känner jag ingen där. Inte tycker jag att jag gjort mig förtjänt av att bli hotad heller.Men polisen tog det på allvar.Förhoppningsvis händer inget mer men det känns som sagt obehagligt.

#11 usch vad hemskt
Vem kan vara arg på dig?
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#11 Men ,vilken sjuk människa ägnar sig åt sådant?Någon som är avundsjuk på din fina uppfödning?(om det var kattrelaterat)Bra att du polisanmält det.De kan hitta fingeravtryck på pappert också om det är grovt hot.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#11 Låter riktigt obehagligt!
#11 Men usch! Du kanske inte vill skriva vad det stod men var det kattrelaterat eller handla de om nått helt annat?
Men jag förstår dig skulle tyckte det var sjukt obehalgigt
11# Det var det värsta..Hoppas det går att finna den/de sjuka som gjort det.. Om det nu var kattrelaterat så har det verkligen gått för långt inom kattvärlden..