Tisdag 7/12
God Morgon
Inga kattungar i natt heller. Idag måste jag skura kylskåpet det luktar något mysko där inne.
Stolt ägare till tre La permer
TS men när var dag 65?
God morgon alla.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Imorgon är det dag 65.Förra gången gick hon på dag 62 och 63 så jag tyckte att det skule hon väl kunna fixa den här gången också.

God morgon!
Håller på att packa inför helgen och kan inte hitta bekräftelsen… Gah…..
hur gör man nu? Har mailat ansvarig på Birka.
Ha en bra dag!!
#3 Jaha,men då är det ju ingen fara
!Trodde hon gått ett antal dagar över tiden.Den mest normala(vanligaste) dagen är dag 65.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Har haft tre kullar ,ofelia fick sina två dag 66,meliss hennes dotter sin första kull dag 66.Det kanske är lite genetiskt,ska bli kul att se om mönstret håller i sig.Känner mig ej bra i magen idag det går influensa på boendet,så jag avstod från att träffa Nova idag och följa med henne till sjukhuset,pernilla har varit där själv med henne och nu väntar vi att läkaren ska ringa om provsvaren,Nova fick lämmna tre rör blod i morse hennes små armar är alldeles sönderstuckna.

Blev uppringd från djurkliniken att jag hade tid idag men det stämde inte. Det är på fredag så det hade gjort fel…tur för mig så jag inte missat det.
Har en jättetråkig dag idag. Ska väl gräva lite guld i kattlådan så har man något att göra.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Kallt och ruggigt. Man borde städa…
Ett litet videoklipp på Picasso som säger vad han tycker
…
Witches don't get mad, they get even.
Pernilla ringde nyss och berättade att Novas värden gått upp lite från 0,6 till 0,8 hon var jätteglad,de hade också hittaten stamcell de letat efter.Så det blir nog en bra jul i alla fall,jag känner mig så lättad i bröstet,det har varit så ovisst allt.Den värsta oron släppte förra veckan när vi fick besked att det inte var leukumi.Hoppas det fortsätter att gå åt rätt håll.Nova är glad och leker med sina saker nu det har hon ej gjort på länge.Blir kanske lite sen i sin utveckling men det gör ju iget bara hon blir frisk.

UNDERBART!
#9 Jätteskönt att höra!
Witches don't get mad, they get even.

#9 Så skönt att det verkar gå åt rätt håll.
Vi har varit iväg på genrep för ett av Luciatågen tjejerna har i år.
Skönt att varva ner nu när tjejerna äntligen sover.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.