God morgon 2 dec
Kallt så här på morgonkvisten, men en varm säng väntar. Ta hand om er och ha en bra dag.

God morgon :)
Här har man mötts av en insöad bil men tack och lov var det bara pudersnö så det gick nästan att blåsa bort.
Men sen möts man av ett rum på jobbet där värmen inte funkar och har inte gjort på snart 2 veckor :( Tur man har jacka ^^

God Morgon
Efter en kall natt har vi nu bara minus 15 grader. Funderar på om jag ska följa med in til stan och handla eller om jag ska skicka mannen med en lista på vad som ska köpas.
Stolt ägare till tre La permer

Morgon morgon!
Idag är det två dagar sedan sen Junos kastrering och det går *peppar peppar* jättebra! Hon är så söt i sin hemmagjorda tratt och body!
Idag skall jag storstäda toaletten och sen tvätta köksluckor och alla element. Sånt som man (jag) gärna glömmer i den dagliga städningen.
Jag vill ha en ångtvätt! Verkar så himmelens smidigt..
Ha en bra dag!
God morgon. Nu ska jag åka till förorten Stockholms centrum och eventuellt åka spårvagnen.
Sköt om er
God morgon.
Idag är jag hemma för att läsa om sociologi hela dagen, och så kommer det en leverans från foderbilen. Jag har beställt en peeweelåda så det ska bli spännande att se vad katterna tycker om den:)
God morgon.Fastnade framför Masterchef Australia
(ett matlagningsprogram på TV)men nu måste jag ta itu med allt annat här hemma.Kattungarna är på adventstaken flera ggr/dag,jag hoppas den håller över jul
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

-19grader här. Var ute för ett tag sedan och det är väldigt kallt då det blåser lite med. Tyvärr måste jag ge mig ut igen snart. jaja, får jag bara vantar på mig så fryser jag inte 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
var till stan mitt på dan och leta julklappar och nå neutrala ljuslycktor men nej, hitta inget. Allt har bara med jul att göra i lyckt väg eller så passar det inte in i mitt fönster… bah men jag köpte med mig en varm kaffe att slurpa på när jag skulle gå hem, så helt förjäves var det inte….men det var jävligt kallt, mitt hår (som inte var blött) frös till is