god morgon 26 november
på väg till jobbet efter en sömnlös natt.gårdagens nedsövning och prover går runt just nu i skallen,och det enda jag tänker på är Nova.inget besked i går heller och nya prover kl 9 idag.morgondagens julmarknad och söndagens km känns så långt borta,men jag måste ta mig i kragen och samla mig nu.Gå till jobbet och hem och sova ngr timmar.Det verkar vara kallt ute så det är väl bäst att pälsa på sig ordentligt.Hoppas att ni alla andra mår bra här och tack alla ni som tänkt på oss.

#0 Låter inget vidare :( Hoppas allt går bra inatt!!!
Jag är nyss uppstigen här på jobbet och funderar om det här är min sista arbetsdag här… Det får jag veta nästa vecka för efter klockan 5 är jag ledig i 9 dagar men på måndag ska hälsa på hos nya stället och de kanske vill att jag börjar bums.. Hmm hmm..
Känns underbart bra men samtidigt lite vemodigt!!!!
Men ändå! Thank god it's friday!!!
Ha en bra dag!!

God Morgon
TS-Har tänkt på er och hoppas att ni snart får ett bra besked.
Idag ska vi in till Enköping och visa upp La Permer på djuraffären.-Det ska bli skoj.Men först måste bilen skottas frsam.Mindre skoj.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon
TS Ingen kan fungera bra utan sömn,hoppas du kan sova en stund på dagen?Vi tänker på er!
Här hemma blir det tråkig städning och lite tvätt. Ska också packa inför morgondagens aktivitet på min bästa kattmat-och sandbutik Gunnars Hund o Katt i Uppsala.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Varit hos tandläkaren. min käklåsning har blivit ännu värre
kan knappt äta. Hon skickade en remiss till kirurgen. Känner inte för att de ska skära i mig men måste de så. Men tyvärr litar man ju inte på läkarna längre så väntetiden kommer ju vara jättelänge. Det finns ju sugrör allafall 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Sitter på jobbet och bara väntar på att klockan skall slå hemdags så jag kan hem och fortsätta snickra på mitt lilla kisseträd :)
Jobbar just nu men om fyra timmar så bär det hem ^^
#0 Fortfarande inget svar och ett test till? Usch för att behöva vänta på sånt.
Vi håller tummarna för er.
Har pratat med pernilla i telefon.Nova får åka hem över helgen hon har fortfarande feber och dåliga värden.Ett värde skulle vara det dubbla emot vad hon hade idag hade läkarna sagt.Jag tror det heter netrocyter.Så det blir nya prover igen på måndag morgon.Nova har ju två större syskon som blev glada att få hem sin bebis.själv ska jag packa till julmarknaden och ladda för söndagens km.och titta på idol förstås,har köpt biljetter till finalen i globen.Trevlig kväll.