Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1001 ggr
nakenkatt
0

god morgon den 25 november

Här har det kommit snö i natt och plogbilen kör för fullt utanför fönstret,endast sphynxen och jag är vaken. Kl 8 nu på morgonen ska mitt lilla barn barn sövas ner på operation för att göra ett ryggmärgsprov just nu är det det enda jag kan fokusera på och hoppas hoppas på det bästa.Hennes föräldrar var helt slut i går kväll efter 8 tim väntan på olika provsvar.Jag hoppas på något positivt besked idag.Ha en bra torsdag allihopa.

noir
0

Usch halka nästan 3-4 gånger på vägen till bussen, riktigt obehagligt! :(

Efter att jag passat några kattungar så har jag fått mersmak och min lilla cornishrex verakr ha lättare att acceptera nya missar än jag trott. Nu ska jag och sambon spara undar pengar så vi kanske kan hitta en ny kompis till våren :)

TS: Usch jag håller tummarna! Hoppas det kommer nått gott ur allt detta!

Leffe
0

God morgon. Snö och kallt ute. ZBehöver inte gå ut i dag. Skönt.

#0 Det kommer att gå bra

#1 En vanlig reaktion: En blir två

Sköt om er

Eine
0

Godmorgon!

TS I dag håller jag skickar jag tankar med ljus och kärlek till ditt lilla barnbarn. Via lumbalpunktion kan man se mycket.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
0

Tack snälla.ni är alla så rara och omtänksamma här,det känns skönt när man sitter ensam här och grubblar.Men idag tar jag med mig mobilen och går och jobbar så jag får lite annat och tänka på.Jag vet ju att de är i goda händer,de hade blivit så väl bemötta på sjukhuset.

Eine
0

#4  Bekymmer lättar ju inte för att man jobbar(så mycket jobb finns inte!) Men stundvis tänker man på annat och får lite andrum.Sköt om dig.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel
0

Ts jag håller också tummarna! Var tvungen att krama min lilla dotter lite extra nu. Hoppas allt går bra!

Snöigt! Ska baka lussekatter med Twiggie idag men först tvinga ut hunden och kissa.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

RainesX
0

Hoppas verkligen det går bra med allt.

Har inga barn själv ännu men planerar någon gång då jag är mycket barnkär så jag kan tänka mig hur jobbigt det kan vara.

Se på det positiva att det upptäkts i tid så känns kanske allt bättre :)

MonicaLagerquist
0

Men vad är det med IFOCUS idag?Jag har skrivit tre inlägg o God Morgon tråden men det kommer inte mec.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

# 8 nu kom der med iaf :D
Ibland krävs det lite gnäll!

MonicaLagerquist
0

Börjar misstänka att det finns en spärr som slår till om man skriver för många inlägg.Flört

Stolt ägare till tre La permer

[Wideudde]
0

#0 håller tummarna. Det är inget roligt att gå igenom.

Jag började 11 och slutade 12, klienter avbokade massa möten och jag (på både gott och ont när man inte kan stämma av) var uppe på stan efter mötet och passade på att inhandla julklapparna som stod på listan. Nu är det bara de sista kvar, sedan är jag helt klart med julklapps handlingen. Bara min sambo/fästman och bror kvar.

RacerDonnans
0

Här har kommit lätt kall snö nu i flera dagar. Det är så vackert vintervitt överallt inklusive i träden.
Jag sitter och jobbar med Luciaprogrammet och ett adventsprogram till andra advent med julmarknad och julgröt. Det blir en del samma men självklart måste det bli en hel del olika så man vill se båda framträdanden. Går ju intel köra Luciatåg redan andra advent heller.
Tror jag börjar få ihop det med solon m,m också nu äntligen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Mona22
0

#8 samma här. var och varannat inlägg kommer inte med. Det finns men efter ett tag är det borta.Rynkar på näsan

Idag har jag handlat byxor och skor. blev billigt som bara denGlad

imorgon blir det besiktning på sista bebisen och sen till tandläkaren.kul att gå dit när käkarna är låsta. hon får ju bända upp dem om hon ska se någotRynkar på näsan