Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 938 ggr
EvaG
0

Godmorgon 9 nov

God morgon på er. Ta det lugnt i dag fäör det är tydligen både snö- och stormvarning i en del av landet i dag.

Ta hand om er.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
0

God Morgon eller nått sånt!
Har sovit pissdåligt och vaknat med huvudvärk och på dåligt humör.
Häromdagen möblerade jag om i köket det blev inte alls bra så igår flyttade jag runt ett varv till lika dåligt det så nu har jag flyttat tillbaka allt som det stod från början problemet är bara vart jag ska ställa micron.

Stolt ägare till tre La permer

[Wideudde]
0

# 1 det verkar vara något så här års, flera på jobbet sover dåligt, jag sov dåligt och min mor sov tydligen dåligt. micron kommer hitta sin plats till slut, ge det lite tid och plocka ut saker istället för att placera om dom, då ser man vad man saknar och vart det känns tomt.

ingen snö här än, vare sig hemma i Eskilstuna eller här i Örebro, gör inte mig något eftersom jag ska promenera till Jobbet, överväger att låna min systers cykel.

noir
0

Det är snö i eskilstunanu :D

AlexH
0

Här är det storm i stockholm!!! blåser nålar och snöblandat regn piskar en när man skulle ta sig till jobbet! ska bli spännande om man kommer hem eftersom det varnas med upp till 20 cm snö! så undra om tunneltåg och bussar kommer funka eller om jag får sova på kontoret….

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

#4 Du skulle ha tagit med dig skidorna till jobbet.Flört

AlexH
0

#5 hehe tog tyvärr fel "skidor" har på mig högklackade stövlar… fodrade dock *LoL* så OM inte trafiken går ikväll så ser jag INTE fram emot en 3 mils prommis till huddinge i dessa stövlar…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

BLÄÄÄ nu snöar det här.Rynkar på näsan

Eine
0

God förmiddag.Och nu snöar det här också!Få se hur länge det ligger kvar,det brukar ju smälta bort efter några dagar.Men vinter är ju detsamma som snö hos oss,så det är bara att bryta ihop och börja omFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

Har kommit massa snö här. Jag brukar aldrig frysa på vintern, men idag var det nästan lite för kallt att gå i kofta pga blåsten. Ja folk kollar på en men jag kan inte ha en massa tjocka kläder på mig.

Har hjälpt mamma idag med nya lägenheten, känns konstigt att hon ska flytta. allt blir förändrat men det kanske är likabra så hon kan gå vidare nu, äntligen.

Skulle ha flygit idag men man ser ju knappt något i snöyran och med denna stormen så åker man nog bakåt istället för fram Flört

[Wideudde]
0

# 3 ja, nu är det snö