Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 566 ggr
MonicaLagerquist
2010-11-07 09:56
0

Söndag 7/11

God Morgon

Har just tittat på ett nyhetsklipp en tioårig flicka i Spanien har fått barn. Stackars alla inblandade. Här hemma skiner solen och det är redigt kallt har tänt i kakelugnen och både tvätt och diskmaskinen jobbar på för fullt.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
2010-11-07 10:16
0

Såg också det där. då undrar man om hon verkligen fick välja själv om hon ville ha barn.Rynkar på näsan

Vi vill flytta härifrån. Våra grannar fattar inte att folk jobbar helg också. imorse började de slå i väggarna runt halv 7. Det brukar vara så på vardagarna med. Är totalt slut efter dagen igår men det går ju inte sova när de håller på så. Nej nu ska vi lyssna på musik och det bara "råkar" bli väldigt högt.

Ska hem till svärfar och fika om ett tag,det är ju fars dag. Sedan blir det ett besök till kyrkogården troligen.

2 av bebisarna har flyttat och det har gått bra för båda. Lite tomt känns det trots att några är kvar.

zoolatri
2010-11-07 10:33
0

God morgon!

Sitter på x2000 mot stockholm, ikväll blir det konsert på Cirkus med Neubauten:)

Såg många fina katter igår i västra frölunda!

Dragonrebell
2010-11-07 11:48
0

#1 Tänkte bara nämna att farsdag är nästa söndag;-).

Hoppas att dagen blir bra i övrgt för alla. Här blir det lugna gatan:-).

Trollhassel
2010-11-07 11:58
0

Jag har tvättstugan hela dagen. Älskar att tvätta när man har tid och ro. Det är en trevlig syssla.

Funderar på att testa att baka vaniljbullar med vaniljstång senare. Det är säkert smaskigt!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

noir
2010-11-07 12:02
0

Ska snart göra mig i ordning för att åka ut på landet och leka med kattungar på ca 10 veckor! så gosigt! Den ena är helt galen i en leksaks mus, biter och kloar och dödar! haha dessutom morrar hon till musen :p

dom andra ser bara förvirrade ut "vad gör du brosan?" :P

Mona22
2010-11-07 12:28
0

#3 jaha, då blev jag lurad av min kompis. Men det gör inget. går ju besöka pappor endåFlört

[Wideudde]
2010-11-07 16:41
0

Goddag!

# 0, Barn ska inte ha barn, folk må ha starka åsikter om abort och dylik men man förstör så mycket av att tvinga barn föda barn.

här hemma är det framsteg, Våran ny omplacerings kisse ligger i elementbädden med Pixar, dom fräste en del i början men nu ligger dom i samma säng. Mysigt när katterna börjar acceptera varrandra.

Eine
2010-11-07 17:15
0

God eftermiddag.

TS Flickstackaren blev säkert våldtagen av en nära släkting.Tänk att vi inte gjort större framsteg 2010,vad gäller flickors och kvinnors frihet och valrättigheter.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2010-11-07 18:02
0

#8 Tydligen är det en tämligen jämnårig kamrat som är pappa.Men lika hemskt för det.

Stolt ägare till tre La permer