God Morgon fredag 29/10
Ja då var det fredag igen.Ska väl inte göra så mycket mer än det vanliga idag.
Mulet och grått ute men inte speciellt kallt.
Stolt ägare till tre La permer
I dag ska jag ta det lungt förutom att jag ska ut och shoppa lite kläder innan det är dags att börja arbeta senare till kvällen. Hoppas ni får en bra dag allihopa.
God morgon!
Här fortsätter hemtentaskrivandet..idag handlar frågorna om kontaktfamiljer och vi ska reflektera över avhandlingen "familjebilder" utifrån "välfärdens ansikte mot 2000-talet".
Kommer bli en lång dag, men ack så intressant!:)
God morgon!
Idag flyttar El-kickerino! Det kommer att kännas tomt utan kattungar!
Ha en härlig fredag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Sovmorgon då man jobbar kväll. någon som har en nytt jobb till mig?det är bara massa krångel på det man har, så direkt när man får ett nytt slutar jag här.De har sagt upp tjejen som skött sig och den som inte gör det får vara kvar trots protester från oss andra.
Idag ska jag förbi mamma och äta hennes köttsoppa. den är underbar.
ska se om man kan hitta ett par nya byxor med. Det är så konstigt att när man inte har pengar så hittar man massor man vill ha, men när man har pengar hittar man ingenting?! Fler som har det problemet?
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Idag ska jag veterinär besikta min oplacering. Om allt går som det ska blir hon offeciellt min till 100% efter helgen :D
Så nu får ni hålla tummarna att zaffie är frisk som en nötkärna :D
#5 Självklart håller vi tummarna.

God morgon!
Det är mycket i livet just nu, men tur att man har sina underbara vänner och katter nära tillhands!
Ha en bra dag allihopa!

Jag har hunnit med att sortera lite barnkläder i de minsta storlekarna. Lämnat en hel del till kyrkan. De ska skicka ner kläderna till barnhem i baltukum vilket känns bra.
Nu är det flyttstädning som står på schemat!
I morgon flyttar vi alla möbler…utom vår säng som inte kommit än. Vi beställde den för två veckor sedan. Sur man blir. Vi får sova på golvet. 
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Här sitter jag hemma med en sjuk son. Han har ont i huvudet och det är något nytt för honom.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God Morgon!
Här är det sol och katterna leker. Hittade Pixar uppe på garderoben i morse, vet inte hur han lyckades ta sig upp, men ner verkade inte vara lika lätt. Själv så snorar jag fortfarande och tycker att baskiluskerna ska ge sig snart så jag kan få bli frisk.
# 2 vad läser du? Har hemtenta här med
#4 Jag känner igen fenomenet med kläder och pengar… Trist att fel personer alltid blir uppsagd, men det verkar vara så överallt dessvärre..
Själv jobbar jag också ikväll, så jag passar på att njuta med missarna, stora som små :)
Ännu sämre dag idag, ursäkta gnället.
Gick till tandläkaren som jag väntat 2 månader på. De borrade bort halva tanden utan bedövning och utan lustgas trots att jag sagt till i förväg om min rädsla.
Vi har fortfarande inte hittat vår vän :(
Witches don't get mad, they get even.
#10 Pluggar första terminen på socionom på göteborgs universitet:) Det är såååå kul!
Vad pluggar du? En rolig hemtenta?
# 13, samma fast tre terminer över dig :)
Mja, barnpsykologi nu, och tonårs så klart, sista tentan innan praktiken nu (:
Jag har fått tillbaka rabies proven på Kyra och Andromeda och deras titrar är höga nog - så på Måndag hämtas deras pass ut! nu kan man börja planera både framtida kullar och utställningar :) tänkte se om man kanske kunde hinna med både Tyskland och Lettland och EV Moskva nästa år! Men vi får se vad framtiden har att erbjuda - trevlig Halloween! Jag har inhandlat Halloween bakelser till oss för läskigt fika imorgon med goda vänner ..
#14 nej men så trevligt! Vi har precis varit på fältstudier ute hos praktikanterna:)
Du kanske kan ge bra tips om vilka böcker man behöver och itne behöver köpa till andra kursen?
# 17, vilken snygging!
# 14, haha jag läser med inriktning (missbruk, ohälsa och rehab) på mitt, så vi har inte samma böcker, men böcker i samma kurs som hemten är i regel nödvändiga, allt ska oftast refereras till. men man kan alltid gå ihop två och köpa hälften var om man nu så vill, jag pluggar helst själv men köper inte alltid alla böcker och lånar dom böcker jag saknar till hemtentan av någon som har.