Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1384 ggr
nakenkatt
0

God morgon 26 oktober

Har varit uppe sedan kl 5 och virkat.Rexarna sover så det är bara sphynxen som håller mig sällskap denna mörka tisdagmorgon.Hoppas ni alla får en bra dag,ska själv ut och fika med min arbetskamrat,och lite shopping blir det nog förstås.

noir
0

Nu ska jag SPRINGA till bussen, jävlar vad klockan går!

Trollhassel
0

Packa det sista, börja städa, tvätta gardiner och mattor, hämta nycklar (?). Så ser min dag ut.

Först upp till grannen och hjälpa till med marsvinen. Kyss

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

zoolatri
0

God morgon.

Började dagen med att snooza en halvtimme, det var mycket mycket skönt.

Nu ska jag förbereda för den muntliga redovisningen i eftermiddag. Och efter redovisningen ska jag hämta ut min hemtenta, så jag vet vad jag ska göra en vecka framöver:P

noir
0

Puuh han med buss och allt… Funderar på att måla glasskålar idag.
Istället för att köpa dyra fina skålar så blir det lite hemma pyssel.

Funderat på traditionellt fiskbens motiv… men kan inte riktigt bestämma mig, har ni tips får ni gärna klämma in dom i eran dags beskrivning :)

MonicaLagerquist
0

Minus fyra grader ute så idag blir det till att elda,men då blir ju katerna glada.I övrigt ska dagens ägnas åt lite städning ochsmörgåstårtsfixning.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

Fyller du år Monica? :) Eller är det någon annan du fixar åt?

Idag är det väääldigt kallt. Ska hålla mig inne på dagen och ikväll blir det en tur till stallet.

nakenkatt
0

jovisst fyller du år monica det kommer jag ihåg när vi var hos dig och hämtade tango.HIPP HIPP HURRA säger alla HUB CATSAR.

Leffe
0

Grattis Monica. Hoppas du får en trevlig dag

noir
0

Nämmen då får man säga grattis! :D

Englatassens
0

Varma gratulationshälsningar!!Glad

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo visst fyller jag år.

Jag har fått en häst.

Heaven1
0

Grattis Monica..

Fixar det sista praktiska inför helgens resa och hämta nya killen..

Jag hoppas att det inte blir någon ruskig höststorm till helgen baraGuld i mun

[Wideudde]
0

Grattis Monica!

Håller med Mari, vill inte heller ha massa höststorm i helgen, tycker nämligen inte om att flyga, men flyga ska jag göra, dock inte till varmare ställen utan kallare. hehe, hoppas på att få se norsken!

Idag har jag städat, ska även jag börja med en hemtenta (Jag är inte mycket för hemtentor, jag föredrar nog faktist salstentor.) Barnpsykologi denna gång.

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GRATTIS Monica min vän! Vilken vacker häst du fått,jag bara älskar de där!

Jag håller på med en liten panikbeställning av rosetter,laddar inför helgens hämtande av avelshanne, och kanske en del firande med mina samarbetspartners.Min bästa kattvakt kommer på fredag och stannar till tisdag så vi hinner umgås när jag är tillbaka från sjöresan.(Ja det är samma båt som Mari åker med,märkligt eller hurFlörtSkrattande Vi ska dela hytt också,med den tredje kollegan, och så katten förstås på hemvägen)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

#14 Ni kommer att få det toppen skoj.

Eine
0

#15 Ja det tror jag också.Tre *galna kvinnor* alla i sina egna bästa år och bäst-före-datum har inte gått ut på någon av oss.Däremot betvivlar jag att det finns några läckra,väluppfostrade och på alla sätt passande maskuliner ombord..Vi är rätt kräsna, och ja,en av oss är lyckligt gift så hon faller bort förstås. Jag ska skåla för dig i cava och vi ses nog snartFlört

Mona22
0

Hade kattungeköpare på besök idag och jag tror våran lilla Learjet kommer få ett kalasbra hem!Skrattande

Igår skulle en annan spekulant kommit men gjorde inte det, utan att höra av sig. Vad sur man blir!

Sitter nu och väntar på en till. Får se vad som händer, har ju 3 söta pojkar som vill ha egna tjänstefolk.Skrattande

Veris242
0

Grattis Grattis!!!

Ulricah
0

#11 Grattis! Skrattande

Eine
0

#17 Fina grabbarna,lycka till.Folk som bokar tid och inte hör av sig ligger inte högt i kurs hos mig om det inte finns en riktigt bra förklaringObestämd.jag vill varna dig och andra som har kattungar, för en trevlig dam som lånar vuxen katt,köper vuxen katt, lämnar tillbaka alla av de märkligaste anledningar,och nu vill köpa en kattunge.Maila mig om det känns nödvändigtTyst.