Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1225 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 18 Oktober

Måndag och över en månads sjukdom tillryggalagd… Jag orkar inte mer nu och ska försöka träffa en läkare idag för 100de gången. Denna gång har jag bestämt mig för att inte gå hem innan jag har fått en diagnos och en bot!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

noir
0

Låter inte alls bra, stå på dig hos läkaren och krya på dig!
Själv så vakna jag snorig som bara och snubbla upp och nästan sätter foten i en kattspya… urk!
Ja självklart låg den på mattan ;)

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Idag ska två katter återlämnas till dotter och svärson.Vi ska dessutom passa på att fira svärsonen då han passar på att fylla år idag.På hemvägen är det planerat att vi ska handla lite ,at både till oss och till katterna.

Önskar alla sjuklingar att de ska pigga på sig.

Stolt ägare till tre La permer

Trollhassel
0

Inte roligt att vara sjuk!

Jag hade sån migrän i natt så jag kräktes av det. Det är nog det hemskaste man kan uppleva i smärtväg, förutom att föda barn. Skrikandes

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Mona22
0

#0 Krya på dig.

Ledig dag då man jobbat massor i helgen. Skrattande
Ett snabb-bad blev det för ett tag sen. Hade 16 ögon kollandes på migSkrattande. Det går inte stänga dörren för då blir det inte lugnt.

Idag ska jag ut till ett shoppingcenter, är fattig som en kyrkråtta och har inga pengar att handla för men då vet man vad man vill ha senSkrattande

Behöver bara snåla till den 25, sen slipper man makaroner. hahaSkrattande

Ha en bra dag allihopa.

nakenkatt
0

God morgon,ja jag tror jag födde mina fyra barn med mindre smärta än när jag hade mina migränanfall,men det går över när man blir så här gammal som jag är,alltid någon tröst.Här i kumla är det grått och trist och löven ligger som ett gult täcke över gräsmattan.Ha en bra dag allihop.

Trollhassel
0

#5 Då får man tro att du lidit av värre migrän eller skonsammare förlossningar. Min tog 38 timmar med starka värkar. Men migrän är inte kul! Det är näsan lika illa. Gör så ont så man bara gråter.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

En sjuk morgontråd,nästan över lagGladminsann.Jag har haft ett virus i en månad och varit däckad i feber i omgångar.Nu återstår bara en del av en envis bihåleinflammation så blir jag pigg igen.Fasar lite för att flyga till Bryssel i nästa vecka om jag inte är helt frisk.Det får bli massor av nässprayObestämd.Men det kunde vara värre,får jag tänka.Folk som ligger riktigt svårt sjuka skulle aldrig orka resa ens till grannen utan hjälp.

Annars är livet alldeles underbart och höstluften sval,och kattungarna tar sig ur boet till mammans förtretKyss.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
0

God förmiddag.

Har vart hos tandläkaren idag och nu är det gjort, fasansfullt före men ack så skönt efteråt när man vet att det är minst ett år kvar tills nästa gång.

Har även vart på kontoret och hjälpt till lite med schemaläggning..

I övrigt bjuder dagen på stuvade makaroner med falukorv, stallet och därefter nattjobb.

Ha en bra dag!

Leffe
0
lockar
0

Det verkar vara ett sjuk gäng idag. Jag trodde att jag kunde använda med arm och hand igen som vanligt, efter handledsbrottet i mars. Men ack vad jag bedrog mig. Igår var jag ute med mina två barnbarn och drog dom i vagnen. Idag har jag ont i armen och handen. Men det går ju över.

Kallt idag och blåsigt.

Ha en bra kväll

MyTwiggs
0

Nu har jag fått min tredje antibiotikakur av sorten "rävgift"… Det som inte dödar det härdar heter det ju, och vi får se vad detta gör… Obestämd

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com