Godmorgon 15 oktober
Godmorgon allesammans, har just lämnat in en av katterna hos vetrinären för stelirisering, känns lite tomt här hemma och Pixar satt och tittade på dörren när jag kom hem, lyssnade inte på när man ropade utan satt bänkad framför dörren och väntade., nu har han kurat ihop sig hos mig i knät och väntar på att klockan ska bli 14:30.
God morgon!
Idag står det bara ett ord på schemat : plugga!
Läsa, läsa och läsa…
Här är inte katterna kompisar längre, så det blir nog en tur till apoteket för att köpa femilway idag oxå… Det skadar ju inte att testa.

Efter en sömnlös natt ska jag försöka hålla mig vaken idag och förhoppningsvis kunna sova ikväll.Tyvärr så har den medicinen jag tar mot ögonont den biverkningen att jag inte kan sova.Men om jag får välja mellan att ha ont och inte kunna sova pga smärtan så är jag hellre vaken och inte har ont.
I övrigt är det en kall och solig fredag.
Stolt ägare till tre La permer

Sitter och väntar på en som ska kolla på kissungarna.
sen senare ska jag till min syster och min mamma. Lite fika och prata katt kanske.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

God morgon! Jag ska ge mig ut på långpromenad med barnvagnen så snart Julia börjar se lite sömnig ut. Vackert väder ute!
Sen är det väl lugnt idag. Idol i kväll. Köpa hem lite godis kanske.
Ha en skön fredag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon.Tar det lugnt i dag också,för det säger kroppen.
#2 Krya på dig
#3 Lycka till.I morgon kommer ett par till mig för att se på pojkarna.Faller ingen av dem paret i smaken skickar jag dem till dig
.Dina är äldre och du har lite fler färger också.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#5 hehe, gör det. det är bara allergiska som hör av sig och jag kan inte ta hit dem för jag har min skogkatt
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Tråkigt att cornishen ska känd för att vara så allergi vänlig, visserligen kanske ajg skulle ha missat rasen om ajg inte trodde det. Men det är ju inte alltid man tål cornish och så mycket man måste vara berädd på som allergiker.
Jag har haft två bondisar som bor med mamma och pappa. En av dom tål jag verkligen inte så jag vet hur jävlig allergi kan vara och hur man måste kompromissa om man vill ha dom kvar.
har nu en Cornish jag verkar tåla, men jag vet hur det blir när jag blir sjuk, jag blir känslig mot allt! Så jag tar mina mediciner reglelbundet, tänker inte ens tanken att fuska, städar så ofta jag kan, och försöker ha ett så kattfritt sovrum som det går.
Det funkar bra, och har gjort det i över 14 dagar, så hoppas det gör det i framtiden också så vi får behålla våran underbara omplacerings cornish :)
#7 Jag håller tummarna.
#8 Tack :)

#6 & 7 Mamma är allergisk, men klarar bäst mörka katter. Mörka katter kanske släpper mindre päls än ljusa?!?? Men hon tjuras ha kvar "hennes" (min) huskatt ändå.
Dagen är ännu en pluggdag, tagit en paus men snart slit igen.
#3 & 5, jag hoppas att de är kattungarnas drömhem!
#10 Aww Tummen!
Jag vill också vara 7 månader och kunna dra mössan över ögonen och sova ute i vagnen *avis* 
Witches don't get mad, they get even.

#12 Ja, det är en fantastisk ålder! Urmysigt nästan hela tiden! 
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Nu händer det positiva saker runt omkring min sjukdom. Det gör att man känner sig piggare och gladare.
Sköt om er
#11 Mammas vänninna tål inte vita hundar så det kanske har nått med färg och allergi, tror inte att det handlar om hur mycket det fäller.
#14 Vad kul! alltid kul när en åkommor /problem känns mer posetiva och lättare :)

Idag har vi varit och skrivit på de sista papprena för huset. Vi fick nycklarna i handen och jag sitter bara här hemma och laddar för första rundan till huset! Gubben min ska bara fixa en sak med hans bil innan, så att det blir gjort. För sedan blir det till att bära, bära och bära. Samt måla måla och måla! :) Kommer att bli en fullspäckad helg minsann! Trevlig helg allesammans.

#14 Härligt att höra.
Här är det full fart, hinner ej med mig själv just nu, all tid och energi går åt till min närmaste omgivning.
Igårkväll hann jag dock med en underbar konsert med Peter Jöback!
Ett tips om ni inte varit på en redan, gå på en så fort ni får chansen. En så avslappnad underbar stämning, härligt, komiskt, allvarligt mellansnakc som var helt naturligt. Han bjöd på sig själv fullt ut.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.