Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 373 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 3/10

God morgon.
Just nu känns kattutställning som en mycket dum uppfinning,har drömt mardrömmar i natt så jag är fortfarande uppskakad.

Men det kommer nog att bli en trevlig dag i Tierp och när jag väl åtehämtat mig från mardrömmen så glömmer jag väl den.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

God morgon!

Är redan uppe då jag vaknade till klagande kattunge.. Han hade vaknat och ville busa, något som inte morgonttrötta Juno kännde för..

De två kommer redan bra övverens, Juno är SÅ snäll.. Knappt ett fräs! Nu har vi ätit frukost och busat så nu är det myssstund i soffan..!

Ha en bra dag!

Mona22
0

Jag mår jättedåligt idag, men det finns ingen som kan jobba för mig. Trevligt om den man jobbar åt också blir sjuk.Rynkar på näsan

noir
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart ska jag åka till djuraffären och köpa en kattvippa. Förra ägaren sa att Zaffi älskade kattvippor.
Det kommer också bli första gången hon blir lämnnad ensam i sitt nya hem.

Vet att hon kommer klara det galant, men det gör lite ont i hjärtat.
Så jag tror hon klarar det bättre än jag haha!

hoppas alla får en trevlig dag :D

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Har en desperat löpande hona och en hane som älskar att leka med små bollar med pinglor i Flört

Atti däremot älskar att ligga och gosa i mitt knä. Kisi är ledsen och förkrossad över att några av hennes grabbar har flyttat och de som är kvar har fullt upp med att provleka sina nya amerikanska kattleksaker Tungan ute

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ahradia
0

Hej alla!

Att åka sammanlagt 95 mil på en dag gör att man känner sig lite mör minsann. Men gårdagen tycker jag gick skitbra. Fått klappa massor med Twiggie-katter :). Jättekul att man hann träffa alla kullsyskon med. Och vilken donna Atti är!

På hemägen sov lille Picasso 95% av tiden och var skitduktig. Väl hemma satt jag uppe tills han anänt lådan en gång, sen deckade jag fullkomligt. Tills jag vaknade av en spinnande katt på halsen som tyckte jag behövde tvätta ansiktet haha.
Nu ligger han raklång över min förkylda sambos mage i soffan. Mina fina pojkar!
Hundintroduktionen kommer nog ta sin tid märker jag. Nu får man gräva fram tålamodet

Tack Twiggie för att du gett mig möjligheten att kunna ha katt igen! Kyss

Witches don't get mad, they get even.

Leffe
0

Här det lugnt. Ser fram mot kvällen. Då är det middag på O'Learys Sportrestaurang och underhållningen Barcelona-Mallorca i fotboll. Ska bli kul att komma ut på något nytt ett tag

Sköt om er

Salmissra
0

# 5

Ni var nog hemma före oss! haha… Vårt avgassystem bestämde sig för att bosätta sig på motorvägen någonstans mellan linköping och gränna… ;) Vi klarade persen och Poker sov sig igenom hela "kaoset"..