Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 837 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 16/9

Usch idag är ingen rolig dag.Det kommer en spekulant och ska titta på Arcona.Helst skulle jag ju behålla honom men tyvärr så är det ju så att han skulle må bättre av att få en egen familj.

Man tycker ju om alla sina katter men vissa tycker man om på ett annat sätt.Så nu ska jag fixa alla papper och packa hans packning.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

Hej allihop ocg god förmiddag.Va kul Monica att Arcona får ett hem,men jag vet det känns när man har haft dem så länge.Har du fått bilder ifrån frida?Här är det grått och trist som bara den en riktig höstdag minsann.Men hösten är mysig på sitt sätt.Ha en skön Torsdag allihop.

Salmissra
0

God förmiddag.

Är på jobbet och har ångest, ångest, ångest efter gårdagen.

Ha en bra dag.

nakenkatt
0

stackars dig det kan ej vara kul att må så,har själv gjort det många gånger.Jag har en dotter som är 32 år och fick samma diagnos som du,en massa småsyster på äggstockarna,hon vart opererad och slapp mag värken.men det är ju ändå skönt att veta att det går att göra något åt det,att det finns hjälp att få.Du kommer säkerligen att bli frisk från det här och du är ej fet eller finnig ,det bara känns jobbigt just nu.Ha det bra.

Mona22
0

Har haft en ledig dag idag då man ska jobba helgen. Har sovit nästan hela dagen då man inte får sova på natten Skrikandes

Ska fota kissungarna lite senare.

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade fullt upp igår men nu ligger bilderna på din hemsida.

Han är ju så söt lillvalpen.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

ja han är helt underbar,det är mormors lilla pojk.