Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1209 ggr
MonicaLagerquist
0

God morgon 28/9

Ingen bra dag idag men den tar väl slut den med och sen kommer det förhoppningsvis en ny bättre dag imorgon.

Hoppas att ni andra har en bättre tisdag.Jag har lärt mig en ny sak och det ska man kanske vara glad över.

Man lär så längen man lever och lever så länge som man lär.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

God morgon!

Ja, jag kan inte heller vänta tills september tar slut…I oktober finns det en hel del saker som jag längtar efter!

Vi startar hela oktober med att hämta hem lilleman, sen blir jag äntligen vuxen! (20 år!) Många brukar bli förvånade att jag inte ens fyllt 20, men nu är det dags ;)

Månaden avslutas med klubbmästerskapet i dressyr på ridklubben! Jag hoppas på en placering, (jag är alltid en eviga tvåan ;) )

Ha en bra dag!

Leffe
0

Idag har jag åter varit och lämnat blodprover. Sedan ska min systerson komma och hjälpa mig handla så man får lite i frysen igen.

Sköt om er

MyTwiggs
0

Gråter Ingen god morgon för mig! Jag kom just hem från akuten där jag har spenderat natten. Jag gick och la mig lite febrig igår kväll och vaknade upp två timmar senare med akut lunginflammation. Jag ringde sjukvårdsupplysningen och lyckades hosta fram att jag inte kunde andas och de tyckte jag skulle ringa 112… men jag tog mig till akuten och fick veta att min vänstra lunga inte fungerade och de trodde jag hade en propp. Jag hade "bara" lunginflammation och fick en antibiotikainjektion… Nu kan jag inte ligga ner… och egentligen inte sitta heller. Allt gör ont och jag kan inte ta några djupa andetag. man får lite panik, men det ska väl bli bättre….

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Din stackare.Min ena dotter håller just nu på att tillfriskna efter sin lunginflamation.Hon var sjuk i en månad så jag hoppas att du blir frisk snabbare.

Ahradia
0

Shit Twiggie! Vad hemskt! :(

*stora hälsokramar*

Idag kommer sambon hem igen och jag ska se om dethär med Foderbilen funkar, verkar skitsmidigt.

Kram alla!

Witches don't get mad, they get even.

Salmissra
0

# 3 Älskade du… Krya på dig! Du ska få en STOOOR godispåse av mig i helgen!!

Trollhassel
0

Inget kul med unginflammation. Hoppas det inte var jag som smittades, Twiggie.

Jag har bihåleinflammation å det grövsta. Mitt stackars huvud sprängs snart. :(

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Mona22
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag packat ihop till helgens utställning. På torsdag åker jag på kryssning med jobbet. Ska bli kul hoppas jag. Syrran åker med då hon jobbar på samma ställe.

Har nyss megagosat med de små krullisarna.de blir 7v i morgon. vad fort tiden går.

Tror nästan jag kommer lägga mig snart, är helt slut.

MonicaLagerquist
0

Nej nu gör jag slut på den här dumma tisdagen God Natt.

Salmissra
0

Jag håller med.

JÄVLA TISDAGSJÄVLAJÄVEL.

God natt. Hoppas jag vaknar på rätt sida imorgon..