God Morgon Måndag
Sitter och väntar på att de ska höra av sig från sjukhuset.Behöver in en sväng för att få hjälp med mitt onda öga.Hoppas att de ringer snart.
Ha en bra dag ni andra.
Stolt ägare till tre La permer
Ska in till skövde nu.. Sista och slutliga mötet med alla läkare, rehab och andra personer.. Idag kommer min son få sin diagnos.. Det känns ganska nervöst nu och jag vet att det troligtvis kommer att bli tjafs då läkare kan vara så oense..
Annars så ska vi bara ta det lungt i dag..
Ha en bra dag alla…

Lycka till.Att tampas med läkare är inte alltid det lättaste.
Stolt ägare till tre La permer
Idag blir man gräsänka ett tag. Ser jag inte alls fram emot. Huset blir kusligt stort och tyst. Men men, en bra dräng reder sig själv…ehm, eller något 
Lycka till med sjukhusbesök #0 och #1.
Ha det fint idag alla!
Witches don't get mad, they get even.
God morgon.Lycka till med läkarbesöken,hoppas de kommer fram till ngt kreativt och givande
.Det är inte kul att vara sjuk.
#3 Låter skönt
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon! Sitter på arbetet och vill mest att det ska bli helg igen så jag kan åka upp och hämta hem Poker… Tycker Twiggie har hållt på honom onödigt länge 
Lycka till med alla läkarbesök idag…

Har skum jobbdag idag. 8-10 och 16-23.
Gillar inte riktigt mitt nya jobb tyvärr
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
# god förmiddag.. är åxå gräsänka.. ofrivilligt.. kom på igår kväll att dagis har stängt för studiedagar måndag och tisdag…. tycker de jämt har stängt och ingen avdrag får man heller på räkningen från kommunen.. så Mannen fick ta semester och tog med sig barnen till Haninge och svärföräldrar och håller på att laga vår bil som dog därute…
så jag äe emsam :) med hundarna och en lägenhet i behov av städning…
sitter på jobbet - åxå ensam idag… vart är alla??
God morgon! Jag ar dunderforkyld idag…. Usch! Jag vill inte vara sjuk nu!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Krya på dig nu till på Söndag så du orkar iväg till Norrköping.
Här händer inget speciellt idag. Jag slöar och katterna slöar. Jo förresten måste ju fixa med månadens räkningar
Sköt om er

God middag!
Har precis kommit hem från ett blåsigt skogsbesök. Hittade lite "trattisar", men de flesta var för små att plocka men lite rensande blir det nog. Skall också förbereda lite inför min höstsemester det är inte så lång tid kvar nu innan jag åker.
Haen bra dag!

Smittade tydligen Twiggie när jag var där i helgen
Är något bättre idag men fortfarande snuvig och hes nå djääävulskt. Inte kul med influensa!
#8 Krya på dig. Feber itvå- tre dagar, sen blir du bättre, om du har samma som mig.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler