Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 617 ggr
EvaG
0

God morgon 21 sept

Hemma efter en natts arbete. Nu är det kudden som väntar. Ha en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Salmissra
0

God morgon! Nyss uppstigen och nyduschad.

Ska jobba dygn nu, skulle egentligen börjat igårkväll men det blev förskjutet 12 timmar pga min arbetskamrats sjukdom… Så nu gick hela min planering i kras…

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Trött och seg idag.Borde boka tid för klippning får se om det blir av idag.

Stolt ägare till tre La permer

[Wideudde]
0

Godmorgon! Ledig idag men vaknade iallafall vanligt tid vid åtta. Nåja, har hunnit dammsuga köket och badrummet samt hallen redan så vi får se vad jag fyller resten av dagen med, har en tjock bok om klinskbarnpsykologi som borde läsas så det blir nog det.

AlexH
0

Dag två efter det tragiska att vår bil dog i söndags…efter att ha klarat besiktingen i torsdags… det suger!!!

Nu står den i Haninge hos svärföräldrarna och skrattar oss i ansiktet… Vad man blir beroende av bil!! Jag har två småbarn och två hundar.. så logistiken nu är hemsk…

Barnen måste upp en timma tidigare än vanligt för att vi ska hina gå till dagis.. det tar 20 min att gå och sedan har jag 10-12 min att gå från dagis till bussen.. så jag startar tidigare och kommer till jobbet samma tid som när jag hade bilen *suck*

Så nu tittas det efter ny bil - inte riktigt vad jag har plats för i budgeten eftersom vi precis skrivit på papper för ett radhus.. kunde inte bilen hållt 6 månader till??!!

….. Jag är trött…. får jobba på och skippa lunchen idag så jag kan gå tidigare.. igår km jag hem 10 min innan barnen skulle lägga sig… Oj vad jag får umgås med mina små.. not..Skrikandes

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Mona22
0

Hemma idag pga ryggen. Någon som har en i reserv som jag kan få?
Håller på att gå av.Gråter Inte får man vara sjukskriven heller, det är ju inget fel på mig enligt försäkringskassan!Skrikandes
Igår blev det akuten pga detta men man får ju bara smärtstillande.
Sjukvård av idag ger jag inget för.

Imorgon blir bebisarna 6 v. tiden rullar på.

Fundera lite smått att börja med en annan ras också men står i valet och kvalet. Har fått okej från uppfödare av båda raserna att köpa. vad gör man då?ObestämdGlad

ha en bra dag.

MonicaLagerquist
0

Fixat med äppelmos på förmiddagen.Så snart det slutat att regna ska jag bära in 20 säckar kattsand.Beställde från Olivers igår eftermiddag och idag på förmiddagen kom det.Snabbt enkelt och hyfsat billigt.

zoolatri
0

God dag. Sitter hemma hos mina föräldrar alldeles ensam och väntar på ett paket som ska bli levererat runt tvåtiden. Sedan ska jag hem och sätta mej med all kurslitteratur.

Det verkar som att alla har fullt upp idag!

citrina
0

Här hemma har vi precis vaknat efter en vaknatt då vår Lily födde 4 välskapta små krull. 3 Pojkar och 1 Flicka. Pappa är Amazing Natures Batly the Bat.

Finns det nåt mer rogivande än att titta på en kattmamma som diar sina ungar Kyss  Och jag har semester till fredag natt så jag kan verkligen njuta av de små underverken på heltid.

Leffe
0

#8 Det är som du säger helt underbart att sitta och titta på när mamman sköter sina ungar. Grattis till kullen

MonicaLagerquist
0

Grattis till kullen.

AlexH
0

#8 grattis

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se