Drammen 2010
Just hemkommen efter en mycket trevlig helg i Drammen.Tack ORKK för en mycket trevlig utställning. Är mycket nöjd med mina katters resultat Som lite Bonus får ni både LPL resultat och CRX resultat.
Lördag
CH S*Kodukus Cissela LPL w 62 CACIB NOM. S*Blå Katten Colina LPL f CAC
Fife IC/SP ISP IP IDP Goldens AveAve CAGPIB NOM Söndag
CH S*Kodukus Cissela LPL w 62 CACIB IC
S*Blå Katten Colina LPL f CAC
Fife IC/SP ISP IP IDP Goldens AveAve CAGPIB GIP NOM. Det tog 20 minuter att riva utställningen innan BOB togs ut.Det gick väldigt bra för CREarna men deras matter får själva berätta.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis till härliga resultat
Grattis
Varmt grattis
Monica!Hur gick det för Annes vackra perserkatter då ?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis Monica!!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Noll koll på några andra katter än våra egna.
#5 Aha,ja såg du någon BISperser så var det förmodligen hennes..men jag frågar henne senare.

Grattis
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Grattis!!

Grattis till de fina resultaten! = )
Ja detta var en resa!! Som mest var vi 9 katter tre tanter och packning i Anne-Maries ljuvliga lilla svarta sportbil! kan säga att många skratt avlossades under denna resa speciell på hemvägen då vi hämtade upp A-Ms två katter hos Monicas son, då vi var rejält trötta efter 8 timmars körning från drammen och mitt i natten
och satt som fastkittade märlor med kattburar i travar i knäna och bkluckan!! tur att resan på detta sett var kort bit hem till Monica!
Mina tjejer presterade som följande:
Lördag:
Pixie Fay Andromeda: EX1, BIR, NOM, Bästa KH hona 6-10 mån.
WCF IC Kazimirez Kyra: CAGCIB
Söndag:
Pixie Fay Andromeda: EX1, NOM, Bästa KH 6-10 mån totalt.
WCF IC Kazimirez Kyra: CAGCIB, NOM
Underbar helg med bästaste ressällskapet och sätter mig tveklöst i bil med dessa underbara tjejer (människorna) om jag blir tillfrågad! 

Vilka underbara resultat ni kom hem med hela gänget, grattis också till dig! = )
Grattis Alex! Nu törs vi nog inte anmäla några rexar alls om vi absolut vill vinna
.Du och Monica tar väl det som finns.Tur ändå att det är tillräckligt roligt att ställa på SNRF oavsett
Grattis till jättefina resultat! Härligt att ni håller den svenska fanan högt i Norge ;o)
Grattis !!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Men Eine till SNRF kommer jag ju mest ha långhårskrull och kastrathonor de har du ju inga eller?
#15 nej det har jag ju inte förstås

Ska hälsa från Anne-Marie som är utan internet för tillfället. Här är hennes grabbars resultat då'rå
WCF PR & CFA PR & FIFe IC & IP S*Jazz-Annas Charleston fick sina certifikat båda dagarna.
WCF IP & FIFe GIP S*Jazz-Annas Georgy Porgy blev GRAND INTERNATIONELL PREMIER på lördag och på söndagen fick han sitt CACE, blev BIR och domarens bästa korthårskastrat. Det var ord som fabulous och skyhigh på bedömningssedeln
Har säkert missat något när jag pratade med en helt överlycklig Anne-Marie…
:) #17 Anne-Marie sa: ÄNTLIGEN en domare som ser skillnad ;) fniss!!! ibland undrar man ju 
#16 självklart du kommer med hård konkurrens du och Marie som har en hel del ungdjur med framtiden för sig! Hoppas innerligt att få gosa med en liten svart pärla i Tierp! 

Grattis till fina resultat! Låter som att ni haft en bra resa. :)
#18 du får pussa lite…
..eller kanske mycket just för att du är Du..