Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1103 ggr
[Wideudde]
0

Godmorgon och trött morgonkatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade en väldig trött katt imorse, ingen lust att gå upp där inte

Heaven1
0

Godmorgon..

Har suttit och updaterat min hemmisSkrattande

Nu är det städ på listan…

Sötpixar, matte får inte väcka honom innan kl 14.00Flört

MonicaLagerquist
0

Usch det har inte alls varit någon god morgon.En uppfödar vän som har en annan ras ringde tidigt i morse och berättade att hennes katt var dålig igen och att hon var på väg till Strömsholm.Katten kunde inte stänga munnen och eftersom att det har hänt fler gånger tidigare att käken hakat upp sig så beslöt man på Strömsholm att söva och göra et skitrtg.Käken var felfri men tyvärr så gick det inte att väcka katten utan hon dog där på Stömsholm.

Vila i frid Lina.

Stolt ägare till tre La permer

flis
0

Usch va trist när det går så illa! :(

Trollhassel
0

#2 Nej, vad tråkigt!

Julia och jag har varit på läkarbesök igen. Nu fick hon träffa en riktig barnläkare som hade några teorier. Känns som att vi i alla fall kommer få ett slut på eländet.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Mona22
0

Idag har kissungarna börjar rullta runt. de är så söta. på onsdag blir de 3 veckor. vad fort tiden går. 
en ligger fortfarande efter men hon kanske blir en liten katt helt enkelt.

Fick rycka in lite som telefonsvarare idag på jobbet då chefen skulle på möte. tur att de gillar en, det var skönt att sitta och ta det lungt för en gång skullGlad

[Wideudde]
0

#2 Ojdå, det var inga roliga nyheter, jag hoppas hon fick många varma ord från nära och kära, hon kommer behöva det. Det är otroligt svårt när ett djur går bort. ovasett om det är en vandrande pinne eller en stor hund.

Eine
0

#4 någon typ av födoämnesallergi? Gluten? Laktos?Lycka till med utredningen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel
0

#7 Läkaren tror att det är ett virus som beter sig lite skumt. Om det inte gått över helt på en vecka ska vi söka igen och då ska vi börja reda ut om det är något hon inte tål.

Tycker hon mår bättre idag. Det är nog inte inbillning. Hon har inte kräkts på ett dygn nu trots att hon fått gröt och pureér som vanligt.

Med Vänliga hälsningar

Eine
0

#7 Så jobbigt psykiskt för en mamma att inte veta vad som fattas lillbarnet.Ungarna kan ju inte berätta när de är så små.Pussa på sötnosen extra mycket så hon får styrka!

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Ja, det är kämpigt. Hon vet ju inte varför hon kräks och mår dåligt. Allt jag kan göra är att finnas där och trösta…men jag kan ju inte hjälpa henne mer än så. Ska pussa på henne.

Med Vänliga hälsningar

Eine
0

hon är så sötKyss

[Wideudde]
0

vilket charmtroll!

Ahradia
0

#10 En riktig juvel minsann. Och Barbamamma! <3