God Morgon 25/8
Mulet och lite småruggit ute.Men eftersom att dagen ska tillbringas ute i syrummet så gör det inte så mycket.
Idag ska min yngsta dotter opereras så jag behöver lite tumhållning för henne.Inget större ingrepp det är bara hennes plastikkirurg som inte är riktigt nöjd med ett tidigare arbete så han ska utföra lite finsnickeri.
Stolt ägare till tre La permer
#0 Håller tummar
Här regnar det ganska ordentligt. Skogisarna sitter på balkongen precis vid gränsen till den blöta yttre halvan. Pysen sitter på min ena axel. Övriga katter är på sängen.
Sköt om er

God morgon.
Tog sovmorgon idag och sitter nu med min tekopp i handen.Igår var det ridlektion som stod på schemat! Underbart att det är igång igen..
Har precis betalat in till VKs utställning i november! Vilken domar-lineup! Fantastiskt!
Idag är jag ledig men går på ett långpass från och med 19 ikväll!
Ha en bra dag!
Här regnar det ganska ordentligt. Härligt skönt regn med vackra ädelstensliknande droppar, som går sönder när de når den hårda marken. Allt blir blött. Gångbanan, gräsmattan, bilarna och jag.
Visst är det härligt med regn. Det finns inget bättre för kropp och själ.
Nu tänker du: "Är hon inte riktigt klok?!"
Regnet är underbart - det dröjer bara några månader till så är det kall vit snö som ger halka och svårframkomlighet som kommer ner istället. Regn är underbart!

God middag!
Inget regn här inte. i alal fall inte än vi har till och med haft sol.
Skall nu ut i min lada och inventera mitt virkesförråd för att se om jag har så deträcker till att bygga en försukvist…. Behöver en sådan till min nya ytterdörr men saknar pengar…
Ha en bra dag!
#4 Var finns du, det verkar annars regna i hela landet,
Godmiddag, förresten!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här i skåne blåser det riktigt ordentligt och känns som höst idag 

# Under ett litet hål i molntäcket
, i Avesta trakten. just nu är det sol igen men jag måste nog erkänna att det har varit en regnskur i här också i dag.

Såg idag att Media Markt (ett företag liknande elgiganten) börjat skylta med julgrejer!!
De spelade julmusik och hade tomtemössor på sig. Det börjar tidigare varje år. usch
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

#8Tack för varningen då vet man vilken affär man ska undvika.
Stolt ägare till tre La permer