Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 825 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 24/8

Idag är det fyra månader kvar till jul!Det ni!Dags att börja vara snäll?

Hur som helst.Dagens regnväder ska användas till att fara till stan.Mat och symaskinsnålar står på notan.Ha en bra dag.

Stolt ägare till tre La permer

zoolatri
0

God morgon!

Jag ska träffa en läkare kl 11 och diskutera borttagningen av mina gallstenar, hoppas det blir snart!

Sedan blir det en sensommareftermiddag i mysiga Lidköping:)

nakenkatt
0

Godmorgon allihop.Här är det grått och trist och regnet hänger i luften.Jag ska ägna större delen av dagen till att virka amiguramisar,skall snart stå på en marknad och sälja virkade princesstårtor mm.Men jag har några här som vill hjälpa till när allt garn kommer fram.Ha en trevlig Tisdag.hat så bra i lidköping en jättetrevlig stad.

Leffe
0

Vaknade upp med ett pajat Comhem. Inget internet, ingen telefon och ingen teve. Snacka om abstinensbesvär.

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Tuff början på dagen.

Jag är nyfiken på dina virkalster kan du inte ta någora kort och visa.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

TS Det är liite sent att börja vara snäll,vilken tur att du alltid är detTystGlad

#1 Det blir operatin och borttagning av gallblåsan med andra ord? Sedan får du gallkramper i stället om du har otur,,(fråga mig!)

#3 Det är bara för att du ska uppskatta allt när det fungerar,man ska inte ta något alls för givet vet du välSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

God förmiddag!

Höstlikt i dag… men som sagt 4 månader till jul sen går vi mot ljusare tider igenGlad

Här är är det mycket väntan som gäller, väntan på besked om hur det blir med mitt  jobb. i framtiden. Det känns som om de sista 7-8 åren till stor del har bestått i väntan på olika besked från olika instanser… Väntan gör ingen människa friskare…

Lite sol ute hade kanske fått det hela att kännas lättareFlört

lockar
0

God middag. Fick åka och lämna in nya kameran. Går inte och ladda ner bilderna.

Tog några bilder på kattungarna som är kvar, men det var bara Gustav det blev bra bilder på.

Ska snart åka in till Stockholm med min äldsta dotter.

nakenkatt
0

Jag ska försöka plåta mina amigurami och skicka till dig monica.Idag har jag virkat ett par roliga och omtyckta figurer att stajla badrummet med ,de heter kiss och bajs.

Mona22
0

Städar och städar. det är fint hemma men jag har inget annat att göra.

RacerDonnans
0

Idag är det skolans dag. Passa på att ta chansen att påverka era lokala politiker om vad de bör satsa mer på inom skolan.

på lararforbundet.se finns en länk på första sidan där alla föräldrar och medborgare kan maila ett snabbt brev med de tre viktigaste skolfrågorna man har till sina lokalpolitiker. Man väljer bara vilken kommun man vill, fyller i tre val, väljer vilka partier man vill ha svar från, och skickar. Hur enkelt som helst. Passa på att kolla upp det.

Detta har jag spenderat stora delar avdagen att prata om förutom MBL, skyddskommitté. Dagen har varit innehållsrik.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.