Rex & Sphynx Special 21.8.2010 i Vanda (Finland)
Åh vad kul! Den måste jag försöka planera in!

Låter skoj, men jag har planerat att åka till Tallin veckan innan. Två resor på så kort tid känns för mycket. Kanske ska man ta och tänka om… ?
Hej, det ska vara Rex&Sfinx Special - vi hoppar pä cirka 200 katter… Om jag måste välja, det är Vanda definitiv!!
Åh den hade jag ju velat åka på! Om inte annat bara för att kika ;) Har ju både rex och sphynx annars o ställa. Var i Finland ligger Vanda?
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Det är normal utställning (alla raser) med Rex & Sfinx Special (ska bli cirka 900 katter totalt, men vi hoppar på cirka 200 cornish & devon rex och sfinx & don sfinx).
Vanda ligger nära Helsingfors, och utställningshalle (Myyrmäkihalli) är bara 16,3km från Port of Helsinki. Se t.e. maps.google.com och skriva båda där.
900 katter totalt!!! Woaw! Ska googla lite efter vart det ligger…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Någon härifrån som ska åka på utställningen i Vanda i augusti?
Jag flyger dit med Spike 

#7 Tyvärr,inte denna gången.Väntar förmodligen på kattungar då.Det hade varit roligt att titta på fina finska Cornish Rex!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag hade velat… mycket … men vi ställer i Surahammar istället … om jag hade fått välja om nu hade jag kanske gjort ett annat val…
#6 tyvärr jobbar jag den helgen, annars hade jag gärna hängt med och kika… (ka ju inte ta semester för alla utst. då blir nog resursplanerarna på kommun tokig på mig..)
Anmälningstid har börjat! (1.6.-9.7.)
Inbjudan skulle komma på Ruroks hemsida SNART (också på engelska).
Anmälen skickas via din eget klubb till
Outi Jalo, Käänteenkuja 4, 21350 ILMARINEN, Finland
Bära själv utställning. Det är möjligt at betala på plats. Klassändringar efter änmälning via email: show@rurok.fi
Och om ni kommer med "night boat", kontakta mej (alchemistcats@gmail.com) med din namn och info hur många katter du har med, och jag ordnar så att veterinär väntas (om ni inte hinner dit i tid).
Vi ses där!
80 cornish rex 39 devon rex 21 sphynx 1 don sphynx
har anmält!
Och det är fortfarande möjlight at anmäla dina katter!! Sista dag är fredag 23.7. (och kanske möjlight lite senare också..)
80 CRX !!!!
Jisses vad jag ska frossa i en massa fina CRX 
Så skulle jag anmält min German Rexhona ju! Men jag hinner nog inte åka den perioden.

Hade varit kul att titta.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Nu är vi hemma från Helsingfors och RUROKs utställning med SUREX special.
Jag räknade till 100 st CRX i katalogen på lördagen. Alla var inte där men väldigt många. Kul! Så roligt att träffa nya och gamla vänner.
Spike heter numera IP S*Pontemonte's Tristan
och fick även hem ett CAGPIB. Så helgen blev riktigt lyckad för vår del.
Tack RUROK och SUREX för en trevlig helg i Vanda!
#16 Grattis Spike-killen!
#17 Tack!
Jisses vad han fick uppmärksamhet på Arlanda och Vantaa airport….. Han charmade både personal och medresenärer ;o)
Hittade resultaten om ni är nyfikna Lördag och [Söndag](http://www.catshow.fi/results_en.php?kategoria=III&pvm= 2010-08-22 &paikka=Vantaa)

Grattis igen! Då behöver du inte åka med oss i september nu då!? 
STORT GRATTIS Monica!! (och Wiveka, stolt uppfödare kan jag tänka!)