Stackars katter.
Stolt ägare till tre La permer

Absolut inte okej, men säkert vanligare än vad man vill tro.
Fick se att Föreningen MästerKatten hade dem i sin vänlista på FB, skickade PM till dem om att de borde ta bort katteriet, men fick inget svar så nu har jag istället valt bort Föreningen Mästerkatten från min lista.

Dette er langt i fra OK. Alle burde ta avstand fra å drive oppdrett på denne måten. Orket ikke se hele videon jeg…
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Såg inte heller hela.. Kunde de stackars katterna inte fått en liten filt att ligga på.. Inte ens de små kattungarna.. Låg på pappkartong..
Håller med. Tar absolut avstånd från sånt här…
Så gräsligt.jag orkade inte se hela.Men vad förväntar man sig av ett folk som sätter ut sina nyfödda döttrar i skogen,för att de önskat en pojke..Vore allt bättre om dessa katterna också togs bort,detta är inget liv för en levande varelse.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det finns mkt man inte förstår vad gäller människors val att behandla djur. Det finns ju dom som klubbar ihjäl sälbebisar för "sportens" skull också, tyvärr blir man ju inte förvånad…men ledsen.
www.kickemcattery.se

Tragiskt.
Stolt ägare till tre La permer
Fy, vad hemskt!! Om man har sån liten känsla för djur så ska man inte ha djur. Usch, får ont i magen!

stackars alla katter
#8 jag håller med dig.

Fy, vad hemskt.Vi människor är grymma varelser.
Nu inte alla dock som tur är.
Var i Grekland för fyra dagar sedan och såg hur peronalen på restaurangerna sparkade åt katterna,säkert åt hundarna med.Jag blir sååå ARG på sådant.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Usch, det får mig att må dåligt att se kattliv förspillas på det sättet.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jo, detta sker lite varstans i världen.. Tex cfa tillåter ju denna typ av uppfödning.. Undra vad de som har sina katter så här har för glädje av dem?? Pengar, vinst och karriär tippar jag på
tyvärr på djurens bekostnad..usch

Olika djur behandlas olika i olika länder. vi svenskar skulle aldrig behandla våra katter och hundar såhär men vi stänger in kossor och grisar i pyttesmå burar vilket en indier inte skulle göra tex.
Jag skulle aldrig köpa en katt därifrån!! Det handlar bara om pengar för dem verkar det som.
Vid 6:45 i filmen får filmaren en smäll av katten så den är antingen inte tam eller irriterad på att det ej finns någonstans att gå undan
#13 tillåter cfa den sortens uppfödning? Det är ju sjukt!!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Klarade inte av att se hela, får ont i hela kroppen… stackars katter. Så hemskt.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Absolut inte okej! Var har de sitt samvete egentligen?
Fruktansvärt. Jag blir så förbannad av sånt här! Där kan man snacka kattfabrik…
Jag har skrivit flera kommentarer till klippet, men det passade tydligen inte kattuppfödaren (eller vem som nu lagt ut filmen) i smaken. Så de blir borttagna varje gång. De vill väl bara ha smicker.
Jag tror att när många med oss för upp ögonen för att detta tydligen är ok i CFA,så förlorar de många nya och presumtiva medlemmar.Jag tänker inte bli medlem.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Det finns buruppfödningar överallt oavsett land och förbund.. så länge det finns idioter som sysslar med djur…
Jag undrar lite över kattungeköparna, har de inga krav på hur deras husdjur föds upp? Är deras kattungar hanterbara när de får hem dom?
Så hemskt!