Fredag 20/8
Avslutat mitt sista pass för sommaren och sätter mig i sjuksköterskestudent bänken på måndag. Ser fram emot att gå in i termin 4.

Skall iväg på en föreläsning om ADHD. Hoppas den blir lika bra och givande som gårdagens kring betyg, bedömning och åtgärdsprogram. Den föreläsaren gav oss både skratt, bekräftelse på det som fungerar bra och rejäla tankeställare om vad som är viktigt att tänka på.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God Morgon
Idag ska det kokas kräftlag och fixas inför lördagkvällens årliga kräftfest.Måste fundera ut någon bra efterätt/kaka till kaffe också.Men det löser sig säkert.Annars är ju kladdkaka med vispgrädde ett säkert kort.
Hoppas att ni alla får en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer
Idag är en speciell dag.. Idag ska vi ringa mäklaren och tacka ja till det bud vi fått på lägenheten.. sedan börjar en hektisk tid att finna ett hus som vi vill ha… kan ju säga att marknaden i Stockholm inte är och leka med.. vilka hutlösa priser!! Hoppas verkligen vi finner nått vi vill ha och inte bara måste köpa för att ha nånstans att bo!

#3 Spännande.Lycka till.
Stolt ägare till tre La permer

Idag jobbar jag för första gången sedan man satt och väntade på att kattungarna skulle komma. Har varit hemma nästan 2 veckor.
Bara stress på jobbet som vanligt. 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Rörigt nu, mycket som är osäkert…. Jobb?? sjuk hund??
Katterna verkar dock må bra, de sover just nu framför öppna spisen själv har jag spisrosor på kinderna av värmen här inne
Det är nog snart dags att öppna ett fönster och släppa ut lite värme.
Ha en skön fredag!

Jasså är det fredag? Min dag är upp å ner. Sov inte mycket i natt pga febrigt barn. Är helt slö i huvet!
Kommer åka på att få städa, diska och tvätta kläder idag också. Vet hur det blir, alltid jag som får göra det till sist. Åh, vill bara bort från allt just nu! Vill att Julia ska bli frisk!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler