Grabbarna Bus nya dass

Men oj så smart och snyggt!! 
Blir själv trött på all sand utanför och dammsuger minst 2ggr om dagen. iof så tycker jag inte att själva dammsugandet är så jobbigt men att se en massa sand överallt är irriterande.
Jättefint Monika . Superbra lösning. Jag har ju motsvarande som "matbo" - finurlig möbel det där :-)

Vad smart, vi har också samdskottare härhemma. 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Mycket stiligt. Kanske ska kopiera det nu när vi flyttar
Jättefint! Jag har letat efter en sådan där Hol från IKEA. Men de har ju utgått… har kollat på Blocket ett tag utan någon lycka.
*** Qui vivrqa verra ***
#8 de finns på Ikeas hemsida
i eftermiddags i alla fall

Smart! Jag skall nog stjäla idén, men jag vill ha en lått flyttbar låda, kanske en på låsbara hjul.. måste tänka. Sand under fötterna eller i sängen är ju inte kul!
Hol finns på Ikea igen. I Kungens kurva finns de på plocklagret hylla 21 fack 27 ;-) Hol är inte tung.
Lådorna i heter Trofast.

Smart och snyggt.
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

Toppen fint-vilken dag som helst så ska jag fixa en sån till nedre hallen.
Stolt ägare till tre La permer

Oj, vilken smart lösning. Det tål att tänka sig då man flyttar nästa gång!
Så här två nätter senare så kan jag säga att sand på golvet har minskat rejäl och jag bor med tre sandskottare. ;o) Supernöjd!
Men så himla bra - IKEA måste ha lyssnat på alla som klagade på att de slutade sälja HOL :) Skall gensast kolla på en sådan i Göteborg :)
*** Qui vivrqa verra ***

great idea!
Bra idé,men så dyr den är.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Kunde inte låta bli att le, det var både supersnyggt och smart!
Ett annat tips är att lägga en badmatta för små barn vid kattlådorna, det fastnar väldigt smidigt på den! sedan finns det massor av olika plastmattor som är en life saver om man inte gillar kattsand överalllt.
Men som sagt, babymatta funkar oxå bra :)
#19 Kul att du gillade idén ;o)
Har provat mattor etc men inget som har funkat här tyvärr :-(
Nu går grabbarna bara på Hol-lådan och ratar den gamla huvlådan ;o)
Framförallt är din lösnig mycket snyggare än en plastmatta ;)

Jag snodde idén och nu har även Bosse och Bingo en snygg toa. Den står i hallen och tjänstgör även som bänk för den som känner sig trött på väg in eller ut. Funkar kanon och ser bra ut. Dessutom gillar katterna att ligga på den. I vinter kommer den stå i varmblåset från luftvärmepumpen, vilket jag misstänker att killarna kommer att uppskatta mycket.
Tack för tipset!
#22 Åh så brorsan har fått en likadan!!!! 

# 23 Japp. Bara det bästa är gott nog åt våra gossar 

#22 Låter härligt. Funderar på att göra något liknande även jag, men är fundersam över alla hål som sanden kan åka ut genom. Har ni löst det så de inte kan skotta ut sand?
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag har lagt in en kartong längs väggen

Åh vad smart!!
Jag ska apa efter denna lösning. Katt nummer två anländer om dryga veckan och med tanke på hur mycket sand som sprätter ut nu så är detta ju en toppenlösning. Hol får precis plats bredvid badkaret i badrummet, bara att lacka eller måla vitt så den tål fukten.
Snyggt och tack för tipset!! 
#27 Kul att du blev inspirerad