Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 621 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 10/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk vad fort tiden går.Snart börjar skolan ingen för de som ska gå i skolan.

Idag ska jag försöka ta en promenad igen.Har tagit det lite lungt ett tag eftersom att jag varit så förkyld men nu kniper det i promenadtarmen.Det är så skönt att gå i skogen och filosofera.

Ha en bra dag.Hoppas att det inte regnar allt för mycket på er.

Stolt ägare till tre La permer

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 Skulle också vilja ta en liten skogstur idag om bara vädret tillåter. Det är så skönt att bara gå och flanera!

Tvättstuga, presentinslagning, städning och besök av mamma står på agendan för övrigt. Borde även besöka försäkringskassan men det har jag absolut ingen lust med!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Daniella
0

God morgon

Hoppas det ska va sol idag men man vet aldrig. Idag blir det lugnt igen.

Ha en bra dag på er

Leffe
0

Nu har jag sovit som vanligt. Gick upp vid 10-tiden. Vad ska jag då göra idag. Inget är planerat. På min ena fot blommar rosorna för fullt

Sköt om er

Salmissra
0

Morrn!

Är som begant mer norrut än vanligt hos vår kära vän twiggie! Har gosat katt och tingat min pajk! UNDERBART!

Det är så roligt att vara här! Nu blir det blåbärsplockning i vingåkersskogarna!

Ha det!

:)

RacerDonnans
0

Fy, bara två semesterdagar kvar. Är inte laddad att börja jobba än (även om jag jobbat en del redan även på semestern).

Idag är vädret sisådär. Funderar på att åka ut mot kusten med tjejerna imorgon och njuta de två sista dagarna.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Mona22
0

sitter hos Tyra och väntar på bebisar. Dag 66 idag.

ha en bra dag

Daniella
0

#6 Hoppas dom kommer snart håller tummarna att det går bra när dom kommer

MyTwiggs
0

God eftermiddag säger jag! Vi väntar på att Happys nya matte ska komma och hämta. Vi har varit ute i skogen och plockat blåbär så blåbärspaj blir det till bjudfikat Flört Man ska ju skämma bort sina älskade kattungeköpare Skrattande

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com