God morgon 30 Juli! FREDAG!
Äntligen blev det fredag igen! Nu är det bara några timmars jobb, sen är det helg, och det ska bli skönt!
Ha en trevlig dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon!
Tapini tyckte att halv sex var lagom tid att stiga upp
Dagen bjuder på fortsatt packande av lägenheten inför flytten på tisdag. Modern och jag packade massor igår men det finns lite kvar i köket och makens och mina kläder står näst på tur.
Ha en riktigt härlig dag

God morgon! Har snart jobbat färdigt och sen tar jag freeeedaaaag!
Funderar på om man ska spendera den regniga helgen med att måla om i vardagsrummet?
Ha en superdag!

God morgon! Funderar på vad jag ska göra för att denna dag ska kännas som en fredag. Har inget för mig alls, precis som alla andra dagar. Sköta om lillan, diska, städa lite mm.
Någon som har ett tips?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godmorgon.Idag ska vi packa husvagnen för att åka till Surahammar ikväll för att ställa ut två katter.Det ska bli mkt trevligt att åka på utställning igen.Hoppas träffa några trevliga rexmänniskor. Ha en bra Fredag. AGNETHA.
Idag är tanken att jag ska göra ett besök på Spårvägsmuseet. Har inte varit där sedan det flyttades från tunnelbanestationen Odenplan.
Sköt om er
Idag är det mulet och det regnar.
3 veckor har gått och Minë-kullen har börjat leka för fullt med ostadiga ben, klättrar på allt och bekantat sig med en boll och en leksaksråtta, super roliga!!
Minë-kullen hälsar grattis till punk-grabbarna som också fyller 3veckor idag! 
#3 Bor du i närheten av någon som har hyrfilmer? Kör en lång filmkväll med snacks eller annat gott.
#3 det låter som att du har massor att göra
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon. sitter på jobbet.stressigt som sjutton. fick några minuters rast nu så man får ta igen sig. sen ut och springa igen. pust…
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#8 Ta det lilla lugna,
så du orkar träffa mig

Här är det städning som gäller, så man törs släppa in kattvakten
. Imorrn bitti bär det av till TamlinsMatte på ett par dar
. Chili & Alonso - here we come!
Gunki

Det blev inte ommålning idag, men nu ska vi iväg och köpa en ny soffa! haha, man spenderar på tok för mycket pengar när det regnar..
:)

#9 imorgon ska jag viiila. sedan på em/kväll rullar jag mot dig
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

God middag
Vi har haft kabelbrott men nu är kabeln lagad.Min rygg är fortfarande inte normal .Hoppas innrligt att den mår bättre imorgon.
Stolt ägare till tre La permer
#12 Så roligt! Och vi kan höras närmare på tel eller mail om tid.Välkommen!
ÄNTLIGEN SEMESTER i 4 veckor.
Ikväll ska jag njuta av ett gott vin och en god köttbit.
Soligt men blåsigt.
Har varit i skogen och det blev 13 liter kantareller
#16 Den godaste svampen

#16.
Det låter underbart.
Stolt ägare till tre La permer
#16 där min syster bor, utanför Tystberga i Sörmland, har vildsvinen ätit upp alla kantareller…..Syrran hittade några få som var under en sten. Hon brukar plocka papperskassar i vanliga fall.
Lyckost dig
slurp!Gottgott
#20 Tar med kantareller upp till dig när jag kommer med Joyce, börjar bli tradition att ge kantareller.. Ger alltid en äldre dam i staden kantareller varje sommar, samt mina goda grannar Gunvi och Conny. Är kattvakt till dem nu och har lagt in ett rejält lass med svamp i deras kyl som de kan mumsa på när de kommer hem på söndag..
Imorgon bär det ut igen, till den andra sidan av vårat Helidsberg..
Hoppas på god skörd..
#21 Ooo,jag är en gammal dam(
,nå gammal iaf) mitt i en stad!Älskar dig

jobb, jobb, jobb trots semester. Hmmm.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.