Barnabusarna 4 veckor
Jättesöta!

---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åhh, vilka sötnosar
Så söta små "Midsomer-barn" :)
*** Qui vivrqa verra ***

Gullungar!

När jag skulle kika på Tom så fick datorn dåndimpen och stängde ner sig så uppenbarligen har jag en klok dator som snabbt ser vad som är sött.
Stolt ägare till tre La permer

Utrolig søte er de
Og så bra bilder!!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

De är verkligen söta.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Helt underbara!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jättesöta ungar! tom ser ut som ett riktigt litet chamrtroll med sina blåa ögon. Men tjejen ( som också är jättesöt) ser verkligen svart ut på dina bilder, inte är hon choklad i verkligheten? Kan kameran luras så??
OT nu har det hänt igen… mitt inlägg som jag skrev i går är spårlöst borta? Någon annan som råkat ut för det? Det är inte första gången det händer här på iFokus för mig.
# 15 Jasså? Det var märkligt! Det ska tas upp!
www.mytwiggs.com

Vilka sötnosar! 
#15 Det spelar ingen roll om hon är svart,e.choklad , hon är MIN
! Det enda som kan göra mig smått galen är om hon är en han..Har ju själv tagit fel ett par gånger i mina kullar.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det kan jag till 100% lova att det är en hona.. 
Var dock lite tveksam till killen om det var en tjej men han har ett väl utvecklat klockspel i bak så ,, ja ,, det är en kille

Tur är väl det.Klockspel är trevligt.
Kärleksklockor kanske?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

love #1!! he is adorable!!! 
#18 Nej jag menade absolut inte att det gör något… Jag hade ju samma trubbel med svarta killen i min förra kull. Jag kallade honom choklad i några dagar innan jag fick medge att han var svart. Jag gillar svart som du vet :-) och min var ju en "han" utan någon tillstymelse till "hon" tyvärr… Hur gärna jag än önskat det 
Håller tummarna för att "hon" fortsätter att vara "hon". Färgen är ju oväsentlig i sammanhanget - där håller jag med om. Bara det blir rätt i stamtavlan. 
23#
Jag lurar även om hon kan vara svartpadda..
Men skitsamma villken färg hon har som katt, jag gillar ju svart bäst men hon får vara vad hon vill..
Jag kommer nog att få be alla om hjälp inför reggning.. Tänker mig när hon är runt sju veckor.. Då får vi alla slå våra kloka huvuden i hop för det är ju synd om hon får fel färg i stamtavla, krånglar bara till det..
Denna grabb är iallfall inte svart

Sötnosen.
Åh!!!!
www.mytwiggs.com
sötnötar!