Hittat den rätte! :-)

vilken charmknutte! 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Grattis! Han ser underbar ut 

Tack snälla ni! Han är verkligen underbar!

Grattis till att ni hittat den rätte.
Stolt ägare till tre La permer

Tack, tack. :-)

Grattis till att ha hittat rätt katt!
Grattis.
Grattis. En riktig raring ser han ut att vara!
*** Qui vivrqa verra ***

Tackar så mkt. :-) Känns så himlarns bra!
Grattis

Gratulerer med finingen 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Stort grattis!!! Jag kan intyga att han är en goding!
Grattis! Han ser jättefin ut och jag tror säkert att det går alldeles utmärkt med en kattunge med 
Lycka till med den söte snyggingen.

Åh tack allihopa! 
Han gick bra med lilltösen också och det spelar såklart en jättestor roll! Hoppas nu på att dom blir bästisar. ;-)

Grattis och lycka till med din alldeles egna katt
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Vacker lillunge!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis till en fin kille!

Grattis till den fin katten!
Underbart att du hittat din kisse.Jag är övertygad om att du gjorde helt rätt val när du tog en liten unge i stället för en äldre.Lycka till, och grattis förstås!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jättekul! och grattis! trist start för dig med första katten med väldigt glad att allt löst sig och att du får en alldeles egen liten kille att älska!

Tack snälla ni! 
#21 Nu ser jag ju bilden på underverket
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gratulerar till en riktig sötnos! :) Ska bli roligt att höra hur det går för er. Tror dock inte att det kommer att bli några som helst problem. Barn lär, katter likaså. :)
Som en vän sa på jobbet: alla barn som har möjlighet, borde få lära känna djur. Det får verkligen barn att växa och ta ansvar. Superduper. :) Min mor var tyvärr väldigt allergisk när jag var liten, så jag kunde inte ha djur. Men när jag som 8-åring propsade på att jag visst skulle ta hand om grannens undernärda och vanvårdade kanin, då fick jag det. Han fick dock bo utomhus. 11,4 år blev han! Så det gick ju ändå. :) Lyckos ditt barn ville jag bara säga. Haha. :)
LYCKA TILL och NJUUUT! :)

Tack fina du!
Allt känns så mycket roligare nu när man har något att verkligen se fram emot! Det jag inte fattar är just…varför tog det så lång tid??
Dexter gick bra ihop med lilla dottern och som sagt är ju katterna vana vid barn. Jag är säker på att det kommer att gå jättebra! :-)
Din vän låter klok. :-)
Vilket bra val.

Ja, ett superbra val! 

Grattis till fine killen, det kommer nog bli super!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.